  • 121. Data: 2010-12-06 11:36:47
    Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Karolek <d...@o...pl> napisał(a)

    > Bo nie sa, nie wiem skad ta mania ze F1 to krolowa sportow motorowych i
    > ze ich kierowcy to jacys bogowie... sorry, nie lubie F1, umiejetnosci to
    > oni maja niewiele wieksze od dzieci grajacych na PS...

    I przychodzi taki kierowca F1 (Rubens Barichello), wsiada do
    70(?)-konnego samochodu, który widzi pierwszy raz w życiu, wyjeżdża na
    tor, który widzi pierwszy raz w życiu i jedzie kółko szybsze niż Stig,
    który na tym torze pracuje i zna na nim każdy kamyk.

    No, przereklamowani ci kierowcy...

    --
    Tomek

  • 122. Data: 2010-12-06 11:48:09
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 11:36, Tomek Kańka pisze:
> [...]
    > tor, który widzi pierwszy raz w życiu i jedzie kółko szybsze niż Stig,
    > który na tym torze pracuje i zna na nim każdy kamyk.

    Nie napisalem, ze przereklamowani, nie napisalem, ze to lajzy, ktore nie
    potrafia jezdzic, napisalem za to, ze nie lubie tego sportu i kompletnie
    mnie on nie interesuje.

    --
    Karolek

  • 123. Data: 2010-12-06 12:16:09
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Karolek <d...@o...pl> napisał(a)

    ^^^^^^^^^^

    ^^^^^^^^^

    > Nie napisalem, ze przereklamowani, nie napisalem, ze to lajzy, ktore nie
    > potrafia jezdzic, napisalem za to, ze nie lubie tego sportu i kompletnie
    > mnie on nie interesuje.

    Przyciąłem Ci Twoją własną wypowiedź, żeby Ci było łatwiej czytać.

    --
    Tomek

  • 124. Data: 2010-12-06 12:27:52
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 12:16, Tomek Kańka pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^

    > Przyciąłem Ci Twoją własną wypowiedź, żeby Ci było łatwiej czytać.

    Boze ludzie ile wy macie lat.
    To bylo luzne, zaczepne zdanie, bo juz mnie wqrwia ciagle schodzenie z
    tematu, byleby tylko nie przyznac, ze sie nie ma racji.
    Co rusz podaje czy to link do danych (podobno wymyslonych, nie mam jak
    sprawdzic, wiec przyjmuje ta teze), czy to do innego opisu (jak narazie
    nikt go nie podwaza), potwierdzajacego jak to niektorzy twierdza moje
    wymysly i nikt nie probuje sie wypowiedziec w tej materii, za to rzuca
    haslami o F1, pianistach i niewiadomo kim, uporczywie wycinajac moje
    pytania i udajac, ze ich nie ma.
    Wybacz, tak prowadzona dyskusja jest irytujaca, stad takie wrzuty.
    F1 mi sie nie podoba, nie jara mnie, podobnie jak wyscigi na 1/4 mili i
    inne bzdety, napisalem wyraznie, ze nie mam ochoty na ten temat
    dyskutowac, za to oczekuje, ze ktos w koncu bedzie mial jaja, i zacytuje
    ten opis ze strony samar.pl i sie do niego odniesie.
    Moze tam tez klamia, moze VW tez jest w bledzie, ale ludzie podyskutujmy
    o tym, a nie sprowadzajmy dyskusje do absurdu.

    --
    Karolek

  • 125. Data: 2010-12-06 13:32:19
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-12-05 17:28, Tomasz Pyra pisze:

    > Bardzo ciekawe podejście.
    > A mógłbyś tak dla orientacji umiejscowić swoje umiejętności kierowania
    > samochodem w odniesienia do tych dzieci grających na PS?

    Masz jeszcze jakieś wątpliwości odnośnie tego z jakim poziomem
    argumentacji próbujesz dyskutować?

    A.

  • 126. Data: 2010-12-06 13:38:29
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 13:32, Arek (G) pisze:

    > Masz jeszcze jakieś wątpliwości odnośnie tego z jakim poziomem
    > argumentacji próbujesz dyskutować?

    Podyskutuj z tymi argumentami
    http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec,47/rev/176/r
    se/4/__Safety-Volkswagen-Touareg-GP-SUV-kt%C3%B3ry-n
    ie-boi-si%C4%99-bezdro%C5%BCy.html

    --
    Karolek

  • 127. Data: 2010-12-06 13:51:25
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-12-03 18:19, Artur Maśląg pisze:

    > Zabroniono ABS, ESP, napędu 4x4, aktywnego zawieszenia itd.

    Celowo modyfikowali samochody i montowali systemy, które spowalniały ich
    kierowców. Dobrze, że weszły odpowiednie regulacje, które zakazały tych
    nieludzkich praktyk;)

    Niejaki Karolek napisał:
    "...nie wiem skad ta mania ze F1 to krolowa sportow motorowych i ze ich
    kierowcy to jacys bogowie... sorry, nie lubie F1, umiejetnosci to oni
    maja niewiele wieksze od dzieci grajacych na PS... "

    Dość świeża wypowiedź;)

    A.

  • 128. Data: 2010-12-06 13:56:19
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-12-06 13:38, Karolek pisze:

    > Podyskutuj z tymi argumentami
    > http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec,47/rev/176/r
    se/4/__Safety-Volkswagen-Touareg-GP-SUV-kt%C3%B3ry-n
    ie-boi-si%C4%99-bezdro%C5%BCy.html

    No tak, ulotka reklamowa to na pewno super źródło wiedzy. Ale jestem w
    szoku, że dałeś radę z tak długim tekstem. Bo jak na razie miałeś
    problemy z ogarnięciem nawet tego co piszesz.

    Szkoda, że go w ogóle nie zrozumiałeś. Ale za przeczytanie duży plus.

    A.

  • 129. Data: 2010-12-06 14:00:07
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 13:51, Arek (G) pisze:

> [...]
    > kierowcy to jacys bogowie... sorry, nie lubie F1, umiejetnosci to oni
    > maja niewiele wieksze od dzieci grajacych na PS... "

    Zapomniales kontekstu, ale co tu od malego frustrata wymagac.
    Zglosiles sie juz do NASA po te 1,5 mln?

    --
    Karolek

  • 130. Data: 2010-12-06 14:02:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 13:56, Arek (G) pisze:

> [...]
    > problemy z ogarnięciem nawet tego co piszesz.
    >
    > Szkoda, że go w ogóle nie zrozumiałeś. Ale za przeczytanie duży plus.

    ROTFL :P
    Ciekawe skad ty czerpiesz swoja wiedze, niedouczony matolku.

    --
    Karolek