-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Date: Mon, 06 Dec 2010 13:51:25 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 31
Message-ID: <idim8d$2cq$1@inews.gazeta.pl>
References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl> <id3v3s$t6e$1@usenet.news.interia.pl>
<8...@4...com>
<idb839$38k$1@inews.gazeta.pl> <idb8qe$5vn$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: fjh83.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1291639886 2458 83.13.241.83 (6 Dec 2010 12:51:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2010 12:51:26 +0000 (UTC)
X-User: kazik.ucho
In-Reply-To: <idb8qe$5vn$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332181
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-03 18:19, Artur Maśląg pisze:
>>>> IMO ma racje. ABS powoduje tylko to, że auto nie traci
>>>> sterowności, gdy awaryjnie hamujemy z całej siły wciskając
>>>> pedał. Ale drogę hamowania wydłuża.
>>>
>>> Ach, to dlatego zabronili stosowania ABS w F1, bo kierowcy zbyt słabo
>>> hamowali
>>> i za szybko pokonywali zakręty? ;p.
>
> Zabroniono ABS, ESP, napędu 4x4, aktywnego zawieszenia itd.
Celowo modyfikowali samochody i montowali systemy, które spowalniały ich
kierowców. Dobrze, że weszły odpowiednie regulacje, które zakazały tych
nieludzkich praktyk;)
>> Niestety kierowcy w F1 nie są tal dobrzy jak na pms. Więc nie ma co się
>> dziwić.
>
> No pewnie - tutejsi mistrzowie nie mają równych...
Niejaki Karolek napisał:
"...nie wiem skad ta mania ze F1 to krolowa sportow motorowych i ze ich
kierowcy to jacys bogowie... sorry, nie lubie F1, umiejetnosci to oni
maja niewiele wieksze od dzieci grajacych na PS... "
Dość świeża wypowiedź;)
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.10 13:56 Arek (G)
- 06.12.10 14:00 Karolek
- 06.12.10 14:02 Karolek
- 06.12.10 14:25 Artur Maśląg
- 06.12.10 22:19 Krzysiek Kielczewski
- 07.12.10 08:54 Karolek
- 07.12.10 17:49 r...@k...pl
- 07.12.10 18:02 r...@k...pl
- 07.12.10 20:06 Karolek
- 07.12.10 20:44 Karolek
- 07.12.10 21:59 Tomasz Pyra
- 07.12.10 22:34 Karolek
- 08.12.10 09:58 Arek (G)
- 08.12.10 10:26 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu