-
131. Data: 2010-12-06 14:25:21
Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2010-12-06 13:51, Arek (G) pisze:
> W dniu 2010-12-03 18:19, Artur Maśląg pisze:
>
>>>>> IMO ma racje. ABS powoduje tylko to, że auto nie traci
>>>>> sterowności, gdy awaryjnie hamujemy z całej siły wciskając
>>>>> pedał. Ale drogę hamowania wydłuża.
>>>>
>>>> Ach, to dlatego zabronili stosowania ABS w F1, bo kierowcy zbyt słabo
>>>> hamowali
>>>> i za szybko pokonywali zakręty? ;p.
>>
>> Zabroniono ABS, ESP, napędu 4x4, aktywnego zawieszenia itd.
>
> Celowo modyfikowali samochody i montowali systemy, które spowalniały ich
> kierowców. Dobrze, że weszły odpowiednie regulacje, które zakazały tych
> nieludzkich praktyk;)
Coś w tym rodzaju. Turbosprężarek też nie ma, zakazano budowy nadwozi
wykorzystujących efekt Bernoulliego podobnie (choć kombinują jak mogą
gdzie się tylko da). To z całą pewnością też spowolniało te
samochody... ;)
>>> Niestety kierowcy w F1 nie są tal dobrzy jak na pms. Więc nie ma co się
>>> dziwić.
>>
>> No pewnie - tutejsi mistrzowie nie mają równych...
>
> Niejaki Karolek napisał:
> "...nie wiem skad ta mania ze F1 to krolowa sportow motorowych i ze ich
> kierowcy to jacys bogowie... sorry, nie lubie F1, umiejetnosci to oni
> maja niewiele wieksze od dzieci grajacych na PS... "
>
> Dość świeża wypowiedź;)
Dobre :) W sumie to nie pierwsza, nie ostatnia w podobnym stylu itd.
-
132. Data: 2010-12-06 22:19:02
Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2010-12-05, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
>> Bo nie sa, nie wiem skad ta mania ze F1 to krolowa sportow motorowych i
>> ze ich kierowcy to jacys bogowie... sorry, nie lubie F1, umiejetnosci to
>> oni maja niewiele wieksze od dzieci grajacych na PS...
>
> Bardzo ciekawe podejście.
> A mógłbyś tak dla orientacji umiejscowić swoje umiejętności kierowania
> samochodem w odniesienia do tych dzieci grających na PS?
To Ty nie wiesz, że szefowie teamów F1 to kompletni idioci, którzy płacą
ciężkie miliony euro kierowcom zamiast zatrudnić dzieciaki za garść
cukierków? Na szczęście Karolek wie lepiej i od przyszłego sezonu
pozamiata w F1...
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
-
133. Data: 2010-12-07 08:54:51
Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2010-12-06 22:19, Krzysiek Kielczewski pisze:
> To Ty nie wiesz, że szefowie teamów F1 to kompletni idioci, którzy płacą
> ciężkie miliony euro kierowcom zamiast zatrudnić dzieciaki za garść
> cukierków?
A nie zauwazyles kogo tam zaczynaja zatrudniac w ostatnim czasie i jakie
wyniki maja Ci 23-25 letni starcy? :>
> Na szczęście Karolek wie lepiej i od przyszłego sezonu
>> pozamiata w F1...
>>
Na szczescie Karolek ma to w dupie, a szczegolnie tych matolow, ktorzy
sciagaja dyskusje na boczny tor i probuja wyrzucic, ze swej swiadomosci
od czego to sie zaczelo i kto jednak ma racje.
Inteligentny czlowiek wie kto tu ma racje, a ciagle wierze, ze tacy tu
jeszcze na tej grupie wystepuja.
--
Karolek
-
134. Data: 2010-12-07 17:49:48
Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Sat, 04 Dec 2010 20:00:29 +0100, w
<4cfa8fcd$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>, Tomasz Pyra
<h...@s...spam.spam> napisał(-a):
> Z tego powodu od przyszłego sezonu teamy nie mogą stosować swojej
> elektroniki sterowania samochodem, a jedynie będzie jeden model ECU
> aprobowany przez FIA, którego zespoły nie będą mogły programować, a
> jedynie konfigurować.
Od _zeszłego_ sezonu.
-
135. Data: 2010-12-07 18:02:10
Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Mon, 06 Dec 2010 12:27:52 +0100, w <idihff$17qu$1@news.mm.pl>, Karolek
<d...@o...pl> napisał(-a):
> Wybacz, tak prowadzona dyskusja jest irytujaca, stad takie wrzuty.
> F1 mi sie nie podoba, nie jara mnie, podobnie jak wyscigi na 1/4 mili i
> inne bzdety,
Tak, to widać.
Ponieważ zapewne o balecie masz równie niewielkie pojęcie, może doradzisz mi
jakieś najlepsze balerinki?
-
136. Data: 2010-12-07 20:06:02
Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2010-12-07 18:02, r...@k...pl pisze:
> Mon, 06 Dec 2010 12:27:52 +0100, w<idihff$17qu$1@news.mm.pl>, Karolek
> <d...@o...pl> napisał(-a):
>
>> Wybacz, tak prowadzona dyskusja jest irytujaca, stad takie wrzuty.
>> F1 mi sie nie podoba, nie jara mnie, podobnie jak wyscigi na 1/4 mili i
>> inne bzdety,
>
> Tak, to widać.
>
> Ponieważ zapewne o balecie masz równie niewielkie pojęcie, może doradzisz mi
> jakieś najlepsze balerinki?
>
Masz problemy z rozumieniem slowa pisanego?
Czy moze twoja pamiec pozwala na pamietanie jednoczesnie tylko jednego
zdania, a po przeczytaniu nastepnego, poprzednie zapominasz?
--
Karolek
-
137. Data: 2010-12-07 20:44:02
Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2010-12-05 11:16, Tomasz Pyra pisze:
> W dniu 2010-12-05 10:13, Karolek pisze:
>
>>> Znalazłeś artykuł, którego autorzy spisali coś z Wikipedii, gdzie ktoś
>>> skopiował coś z jeszcze innej strony na której ktoś powoływał się na
>>> fiński magazyn motoryzacyjny który podobno takiego testu nigdy nie
>>> publikował.
>>
>> O, tego sie po Tobie nie spodziewalem, troche tania ta manipulacja
>> Tomaszu.
>> Ciekawe skad wziales ta wikipedie, skoro w samym artykule jak byk stoi
>> "źródło: fiński magazyn Tekniikan Maailma".
>
> Oczywiście - i tak samo było kiedyś w Wikipedii kiedy to autorzy
> artykułu z niej tą tabelkę spisali.
> Z Wikipedii akurat tą tabelkę wywaliłem - po wymianie maili z redaktorem
> Tekniikan Maailma, który napisał że sprawdził w archiwum i takich danych
> nie publikowali.
> Ponoć kiedyś testowali ABS Golfa 3 który miał wyłącznik ABS, ale i tak
> wyników w takiej formie nie publikowali.
Sie bawie w archeologa i co znajduje... <fmg98f$ok2$1@atlantis.news.tpi.pl>
A tam przez Pana Tomasza Pyre wklejony link
"http://www.technikajazdy.info/nauka-jazdy/hamowanie
-abs/"
Buahah, to sie nazywa ironia losu.
Dziwne, ze wtedy strona byla wiarygodna, dziwne, ze wtedy zarzucal
pierdylionem linkow na poparcie swoich slow, dziwne, ze ma teraz czas i
ochote mailowac z finskim redaktorem, a wielki problem sprawia mu
ustosunkowac sie do prostych pytan i jakze jasno i wprost napisanego
artykulu na temat zalet ABS Plus i zjawisk z jakich wynikaja, za to
energii mu nie brakuje do rozpierdalania meritum sprawy jakas formula 1
i migania sie od odpowiedzi.
Brawo, osiagasz szczyty na PMS, na pewno przyklasna ci twoi kompani Arek
(G) czy inny radek cos tam, mozesz byc z siebie dumny.
--
Karolek
-
138. Data: 2010-12-07 21:59:09
Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2010-12-07 20:44, Karolek pisze:
> Sie bawie w archeologa i co znajduje... <fmg98f$ok2$1@atlantis.news.tpi.pl>
> A tam przez Pana Tomasza Pyre wklejony link
Widzę że bardzo emocjonalnie podchodzisz do sprawy.
Szukaj, szukaj - znajdziesz też moje posty sprzed jakiś 10 lat, o tym że
bez ABS hamuję lepiej nawet na asfalcie, znajdziesz też pewnie coś jak
odkryłem żeby hamować na granicy zadziałania ABS.
Też kiedyś przechodziłem przez etap kiedy brak wiedzy i doświadczenia
nadrabiałem wiarą we własne umiejętności.
Z tą różnicą że jak mnie bardziej kumaci koledzy uświadomili i pokazali
co i jak, to wiedzę przyswoiłem.
Jak bardzo chcesz przekonać się o jakości swojej wiedzy, to wpadnij na
jakąś imprezę motoryzacyjną w regionie i tam pokaż klasę.
Bo zza klawiatury i monitora to łatwo kwestionować wszystko - włącznie z
umiejętnościami kierowców F1.
> "http://www.technikajazdy.info/nauka-jazdy/hamowanie
-abs/"
> Buahah, to sie nazywa ironia losu.
Szkoda tylko że nie zrozumiałeś tego co tu przepisałeś :)
> Dziwne, ze wtedy strona byla wiarygodna
Tabelka wyleciała z wiki w zeszłym roku po moich mailach, no ale niezła
próba. Strzelaj dalej.
> Brawo, osiagasz szczyty na PMS, na pewno przyklasna ci twoi kompani Arek
> (G) czy inny radek cos tam, mozesz byc z siebie dumny.
A Tobie jakoś nikt...
-
139. Data: 2010-12-07 22:34:59
Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2010-12-07 21:59, Tomasz Pyra pisze:
> W dniu 2010-12-07 20:44, Karolek pisze:
>
>> Sie bawie w archeologa i co znajduje...
>> <fmg98f$ok2$1@atlantis.news.tpi.pl>
>> A tam przez Pana Tomasza Pyre wklejony link
>
> Widzę że bardzo emocjonalnie podchodzisz do sprawy.
>
Bo ciekawa jest ta nagonka nie podparta niczym, poza "bo tak".
> Szukaj, szukaj - znajdziesz też moje posty sprzed jakiś 10 lat, o tym że
> bez ABS hamuję lepiej nawet na asfalcie, znajdziesz też pewnie coś jak
> odkryłem żeby hamować na granicy zadziałania ABS.
>
Bynajmniej nie szukalem twoich postow, zebys sobie nie myslal.
Szukalem tego posta o ktorym pisal radek cos tam, a to sie trafilo
przypadkowo.
> Też kiedyś przechodziłem przez etap kiedy brak wiedzy i doświadczenia
> nadrabiałem wiarą we własne umiejętności.
> Z tą różnicą że jak mnie bardziej kumaci koledzy uświadomili i pokazali
> co i jak, to wiedzę przyswoiłem.
>
Nie pomyslales, ze nadal jestes na tym etapie, badz zabrnales w slepa
uliczke?
> Jak bardzo chcesz przekonać się o jakości swojej wiedzy, to wpadnij na
> jakąś imprezę motoryzacyjną w regionie i tam pokaż klasę.
> Bo zza klawiatury i monitora to łatwo kwestionować wszystko - włącznie z
> umiejętnościami kierowców F1.
>
A ty znowu o tym f1, naprawde tak ciezko jest ci sie odniesc do tego, z
czego wynikaja zalety ABS Plus i konkretnie do tego zdania, ktorego
widac boisz sie jak ognia cyt. ze strony samar
" Luźne podłoża charakteryzują się współczynnikami tarcia w zakresie od
u = 0,4 do u = 0,65. Maksymalne opóźnienie jest osiągane na tych
powierzchniach przy 100 procentowym poślizgu kół (zablokowane koła). "
>
>> "http://www.technikajazdy.info/nauka-jazdy/hamowanie
-abs/"
>> Buahah, to sie nazywa ironia losu.
>
> Szkoda tylko że nie zrozumiałeś tego co tu przepisałeś :)
>
A ty rozumiesz zdanie wyzej, ktore dla ciebie specjalnie zacytowalem?
>> Dziwne, ze wtedy strona byla wiarygodna
>
> Tabelka wyleciała z wiki w zeszłym roku po moich mailach, no ale niezła
> próba. Strzelaj dalej.
>
A czy ja pisze o wiki.
Pisze o stronie do ktorej dales linka i ktora sie sam podpierales, a
dzisiaj mi zarzucasz, ze slabymi zrodlami sie podpieram.
Wiec sie pytam czy strona samar jest ok, czy tam tez klamia?
>> Brawo, osiagasz szczyty na PMS, na pewno przyklasna ci twoi kompani Arek
>> (G) czy inny radek cos tam, mozesz byc z siebie dumny.
>
> A Tobie jakoś nikt...
>
Za PMSowych frustratow to ja dziekuje, jak tobie takie towarzystwo
odpowiada to twoja sprawa.
--
Karolek
-
140. Data: 2010-12-08 09:58:47
Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>
W dniu 2010-12-07 22:34, Karolek pisze:
[...]
>>> Brawo, osiagasz szczyty na PMS, na pewno przyklasna ci twoi kompani Arek
>>> (G) czy inny radek cos tam, mozesz byc z siebie dumny.
>>
>> A Tobie jakoś nikt...
>>
>
> Za PMSowych frustratow to ja dziekuje, jak tobie takie towarzystwo
> odpowiada to twoja sprawa.
Biedny nasz Karolek, sam przez świat kroczy. Może znajdzie w końcu
równego sobie, razem wykręcą golfem 3 lepsze czasy niż Kubica, po czym
wymienią się poglądami, jaki to świat jest głupi. Powodzenia:)
A.