  • Data: 2010-11-30 19:10:27
    Temat: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-30 10:17, neoniusz pisze:
    > "-No tak, na sniegu oczywiscie hamujemy pulsacyjnie, zeby zahowac
    > kontrole nad autem!
    > -A co z ABS?
    > -Nooo, ja jestem najlepszym przykladem, ze autem bez ABS zahamuje
    > szybciej niz autem z ABS, ale to jak panstwo wola polegac na tych
    > nowoczesnych systemach, to uzywajcie ABS"

    Ale pokazał, czy tylko tak sobie powiedział?

    I co to za argument?
    Jak maratończyk przebiegnie 40km szybciej niż ktoś tam przejedzie taki
    dystans rowerem, to co to znaczy? Że bieganie jest szybszą formą
    przemieszania się niż jazda rowerem?

    Czy tylko to że ktoś trenujący biegi jest w stanie zrobić to od kogoś
    kto niczego nie trenuje?