  • Data: 2012-09-15 16:36:58
    Temat: Re: Cejrowskiego sposob na fotoradary
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-15 07:58, Marcin N pisze:

    > Po stu albo tysiącu takich spraw - policja zrozumie, żeby bez sensu jest
    > "domniemywać winę", tylko już na miejscu zdarzenia nauczy się oceniać,
    > na co ma dowody. Może za jakiś czas skończy się karanie ludzi bez
    > jakichkolwiek dowodów.

    Pokaż mi to "domniemanie winy" i wystawianie mandatów na tej podstawie
    - póki co to ci biedni "niewinni" raczej niewiele mają na swoją obronę,
    poza próbami uniknięcia konsekwencji złapania ich na gorącym uczynku.

    > Tak naprawdę to nie oskarżony spowodował "stracenie 6 dni". To nasz system.

    Hmmm - jednak on. System w zasadzie jest w porządku, skoro
    obwiniony może swoich prawd dochodzić.

    Jeszcze jedno - ta zabawna anegdotka może tylko świadczy o tym, że
    czasem dochodzi do wręcz absurdalnych sytuacji i udaje się wyłgać nie
    dlatego, że się nie popełniło wykroczenia, ale że na skutek
    szczęśliwego zbiegu okoliczności udało się uniknąć konsekwencji.