  • Data: 2011-03-16 14:36:12
    Temat: Re: Ceed'owcy - jak to w końcu jest...?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ilqdk9$17g$1@inews.gazeta.pl...

    > oczywiscie posiada tylko 3 lata/100 kkm - co szybciej nastapi,

    No to jakim cudem wymienili na gwarancji amorek po 4 latach?
    Pomieszałeś raczej dwa systemy walutowe.

    > fotel, nie zuzywa sie eksploatacyjnie, zuzywa sie jak wszystko

    Dokładnie - i na tej podstawie gdyby się zepsuł, to by pod gwarancję
    podlegało.

    , w Toyo
    > wymienili, bo placisz za "logo", a w Kii nie placisz, to nie wymieniaja ot
    > roznica...

    > ostatnio liczylem E15 sedan (niestety niema kombi) i Ceed'a kombi i taki
    > porownywalny wyposazenie upusty itd... z jedna roznica silnik w kednym 1.4
    > D w
    > Kii 1.6 D

    Dokładnie tak wychodziło, że w Aurisie miałbym gorsze auto, krótszą
    gwarancję, słabszy silnik i podobną cenę.

    >roznica w cenie znikoma na tyle wysoka, ze mozna smialo brac Toyo,

    Raczej nie można brać, no chyba że w Aurisie poprawili to fatalne wnętrze.

    > jak wyzej, to takie studenckie dywagowanie, Kia to super design,

    Nic z tych rzeczy.
    Design przemawiał za Bravo, już nawet był zamówiony i zaliczka wpłacona.
    Ale długo trzeba było czekać, Kia była w tydzień, no to jak sprzedałem
    samochód zdecydowałem zmienić wybór.
    Nie żałowałem ani przez chwilę, może z wyjątkiem podjeżdżania do
    krawężników. ;-)

    > ale zawias 40 tkm... i to pewnie jakis pierd za 30 zeta...

    Dokładnie.
    Chcieli ponad 100 zł za wymianę łącznika stablizatora, to sobie kupiłem
    ponoć lepszy za 30.