  • Data: 2011-04-15 13:30:28
    Temat: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 2011-04-15 15:00, fir pisze:

    > [...]

    wogole to ostatnio poduczam sie troche ios'a (polecam zreszta
    kazdemu - dopracowane jak cholera i swietne dokumentacje) i moge
    dodac ze obawiam sie ze ten ios mnie troche 'koruptuje'
    bo przy okazji przykladow typu printToFile("zimny tunczyk.txt", "mniam");
    jako programista c zastanawialbym sie nad kosztem w uzywania
    dodatkowych stringow - a teraz po tych doswiadczeniach iosowych
    troche bardziej jade po powierzchni kladac wiekszy nacisk na druga strone
    (tj to ze wprowadzanie uchwytu to realnie powazny minus)

    > Że się nie zastanawiałeś to faktycznie widać.

    > [...]

    > [...]

    > [...]

    > Świetnie - spróbuj odwoływać się do tego samego pliku zmieniając mu po

    > drodze nazwę.

    w czym problem

    openFile("ala.txt");

    printToFile("ala.txt", " yo");

    renameFile("ala.txt", "linda.txt");

    printToFile("linda.txt", " man");

    closeFile("linda.txt");

    aczkolwiek i handles i nazwy i to i to jest troche uciazliwe
    - czasem stosuje sie te struktury z kontekstami i stosami ale
    to tez ma swoje minusy... czy resourcy zewnetrzne nalezy mapowac
    na strukury w pogramie czy uzywac ich jako zewnetrzne
    - zostawiam to na razie do pozniejszego przemyslenia

    fir