    From: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Date: Thu, 14 Apr 2011 22:34:17 +0200

    Mariusz Marszałkowski wrote:

    > Jaki masz wspolczynnik trafnych przwidywan do nietrawnych, co do tego,
    > czy modul albo program sie rozrosnie i dobre praktyki (przerost formy
    > nad
    > tresica) przyspiesza jego realizacje, czy może skończy się na X<=500
    > linii kodu? Ja ostatnio mam... bliski zerowego :)

    Nie staram się przewidywać, czy się rozrośnie czy nie. Bez obiektowego
    przerostu formy nad treścią nie muszę się tym aż tak martwić, bo nie
    ograniczam się już na samym początku sztywną strukturą. I podchodzę to
    projektu przyjmując założenie, że ma robić tylko to, co jest w wymaganiach w
    tej chwili. Wiem, że prawie zawsze w jakimś tam stopniu się rozrośnie po
    pierwszych doświadczeniach serwisowych, ale zazwyczaj nie potrafię
    przewidzieć w którą stronę się to rozwinie.