  • Data: 2011-04-14 20:40:37
    Temat: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Innymi slowy - jak sie zle zaprojektuje (inefficient abstraction), to bedzie

    > trudne w utrzymaniu. A uzycie C zapobiega zlemu projektowaniu.

    > Rozumiem ze "struct inode" i "struct inode_operations" to sa "dobre

    > abstrakcje" i wlasnie dlatego sa dobre, ze sa w C.

    > Mialem lepsze zdanie o Linusie...

    Na pewno go to wielce obchodzi 'Wspanialy Mistrzu' (kojarzacy mi sie
    nieodmiennie z pijanym zolnierzem komentujacym wobec kamratow wyobrazane
    decyzje dowodztwa, po czym sikajacym w krzakach do momentu nim Thorgal
    albo ktos taki nie zdzieli go pala w drodze do wystrzelenia liki
    z zaczepem by wspiac sie na mury)

    To wszystko doskonale potwierdza moje spostrzezenie ze klonerzy ('oo')
    to zoldacy imperium