  • 11. Data: 2009-03-31 22:51:49
    Temat: Re: Canon G10 vs Nikon P6000
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqtjsp$foq$2@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Będzie podobnie pi razy drzwi.

    Aha, Ken Rockwell, ten Czak Norris fotografii, twierdzi, ze G10 to samo,
    co inne Canony. Np. A470 czy jego ulubiony Ixus 870 IS.
    Roznica - za ktora sie placi - to tylko metalowa obudowa i mozliwosci
    fotografowania w RAW.

    Czyli tak na prawde jakosc zdjec z Tamrona bedzie taka, jak z kompakta
    A470. :-(

    A przy okazji - rockwellowe sample z G10.
    http://www.kenrockwell.com/canon/images/g10/gallery.
    htm

    TA

  • 12. Data: 2009-03-31 22:59:30
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze T...@s...in.the.world:

    > To znaczy jakiej?

    Takiej że wszystko jest po prostu ostre i praktycznie pozbawione dystorsji i
    aberracji. Od pełnej dziury.

  • 13. Data: 2009-03-31 23:00:17
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze T...@s...in.the.world:

> [...]
    > co inne Canony. Np. A470 czy jego ulubiony Ixus 870 IS.
    > Roznica - za ktora sie placi - to tylko metalowa obudowa i mozliwosci

    Bo Rockwell to debil który "shoots jpeg". Żeby jeszcze strzelał je dla
    siebie, ale ten głąb w ten sposób tworzy recenzje aparatów...

  • 14. Data: 2009-04-01 06:46:37
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Bo Rockwell to debil który "shoots jpeg". Żeby jeszcze strzelał je dla
    > siebie, ale ten głąb w ten sposób tworzy recenzje aparatów...

    Jakie szczescie, ze mamy Ciebie :)

    Bez tego nie wiedzilibysmy, ze recenzje kompaktow nalezy z RAWow robic ;)
    Co prawda zaden Statystyczny potem RAWow nie robi, ale za to jaka
    profi mamy recenzje :)))

  • 15. Data: 2009-04-01 07:25:16
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Jakie szczescie, ze mamy Ciebie :)
    >
    > Bez tego nie wiedzilibysmy, ze recenzje kompaktow nalezy z RAWow robic ;)
    > Co prawda zaden Statystyczny potem RAWow nie robi, ale za to jaka
    > profi mamy recenzje :)))

    A to juz nie mozna napisac recenzji, ktore beda analizowac i jpg, i raw?
    Dla mnie takze recenzja oparta na samych jpg jest bezuzyteczna.
    Marx

  • 16. Data: 2009-04-01 07:25:44
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jakub Jewuła:

    > Jakie szczescie, ze mamy Ciebie :)
    >
    > Bez tego nie wiedzilibysmy, ze recenzje kompaktow nalezy z RAWow robic ;)
    > Co prawda zaden Statystyczny potem RAWow nie robi, ale za to jaka
    > profi mamy recenzje :)))

    Jeżeli się porównuje JAKOŚĆ zdjęć i to z punktu widzenia profesjonalisty, to
    chyba należy wyciskać ze sprzętu maksimum, no nie? Inaczej wychodzą takie
    zabawne "testy" jak "test dynamiki S5" który wykazał że S5 ma właściwie taką
    samą dynamikę jak Nikon D40, więc "po co przepłacać jak Ken nie widzi
    różnicy".

  • 17. Data: 2009-04-01 08:24:27
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > który wykazał że S5 ma właściwie taką samą dynamikę jak Nikon D40,
    > więc "po co przepłacać jak Ken nie widzi różnicy".

    Nie Ten Wontek ;) Tu o kompaktach mowa :)

    Z kompaktow to profeslonalisci uzywaja wylacznie
    marek Casio i Cersanit. Obie sprawdzaja sie _doskonale_ :)

  • 18. Data: 2009-04-01 08:58:17
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Z kompaktow to profeslonalisci uzywaja wylacznie
    > marek Casio i Cersanit. Obie sprawdzaja sie _doskonale_ :)
    Szczegolnie dobre zdjecia robi Cersanit. Zdjecia majtek... Mozna
    powiedziec ze zahacza to o porno...
    Marek

  • 19. Data: 2009-04-01 09:20:53
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Szczegolnie dobre zdjecia robi Cersanit. Zdjecia majtek... Mozna
    > powiedziec ze zahacza to o porno...

    A to kwestia Twojego gustu.
    Ja nie pisalem, ze uzywaja do robienia zdjec :)

  • 20. Data: 2009-04-01 09:31:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <g...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Rzecze T...@s...in.the.world:

    > Takiej że wszystko jest po prostu ostre i praktycznie pozbawione dystorsji i
    > aberracji. Od pełnej dziury.

    Taaaak?

    http://www.kenrockwell.com/canon/images/g10/gallery.
    htm