  • 1. Data: 2009-03-30 13:51:03
    Temat: Fotograf slubny poszukiwany
    Od: "Elma" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    ślub w Katowicach, we wrześniu tego roku i klapa...
    Własnie fotograf, którego już miałam umówionego, odmówił mi wykonania
    usługi.
    Może ktos polecic jakiegos dobrego ?
    Wiem, że zostało niewiele czasu i wiekszośc ma juz zajete terminy, ale może
    jednak uda mi się znalezc kogos...

    Poniewaz był to team fotograf+kamerzysta więc przy okazji równiez szukam
    osoby do sfilmowania uroczystosci.
    Gdyby ktos mial jakies namiary na kogos godnego polecenia bede bardzo
    wdzieczna.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam.
    Elma

  • 2. Data: 2009-03-30 14:31:08
    Temat: Re: Fotograf slubny poszukiwany
    Od: pwz <p...@j...pl>

    Elma pisze:
    > Witam,
    > ślub w Katowicach, we wrześniu tego roku i klapa...
    (...)

    Ja bezustannie polecam tych fotografów:
    http://www.monikawasylewska.com/
    Tylko nie wiem, czy będą mieli wolny termin...
    pwz

  • 3. Data: 2009-03-30 14:35:07
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Elma wrote:
> [...]
    > Wiem, że zostało niewiele czasu i wiekszośc ma juz zajete terminy,
    > ale może jednak uda mi się znalezc kogos...

    http://foto.forumslubne.pl/ogloszenia.php
    daj tutaj ogłoszenie

    a jak chcesz to jeszcze napisz maila do mnie - tylko podaj date
    jeszcze wielu fotografów ma wolny termin
    nie jest tak źle..

    --
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-03-30 20:28:51
    Od: "Oczko" <o...@i...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    > (...)
    >
    > Ja bezustannie polecam tych fotografów:
    > http://www.monikawasylewska.com/
    > Tylko nie wiem, czy będą mieli wolny termin...
    > pwz

    Fajnie to wszystko doparacowane :)
    I fotki i strona.