  • 21. Data: 2009-04-01 12:41:04
    Temat: Re: Canon G10 vs Nikon P6000
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakub Jewuła pisze:

    > A to kwestia Twojego gustu.
    > Ja nie pisalem, ze uzywaja do robienia zdjec :)

    To nie wiem po co pisales na tej grupie
    Marx

  • 22. Data: 2009-04-01 13:30:47
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > To nie wiem po co pisales na tej grupie

    Wlasnie dlatego :)

  • 23. Data: 2009-04-01 15:37:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Bo G10 ma wysokiej klasy, świetnie skorygowany obiektyw o niedużym zakresie

    Z tym obiektywem to nie przesadzajmy - jest dobry, ale nie świetny.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 24. Data: 2009-04-01 15:47:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > Aha, Ken Rockwell

    Ken Jansal chyba...

    > ten Czak Norris fotografii, twierdzi, ze G10 to samo,
    > co inne Canony. Np. A470 czy jego ulubiony Ixus 870 IS.
    > Roznica - za ktora sie placi - to tylko metalowa obudowa i mozliwosci
    > fotografowania w RAW.

    G9 to prawie to samo co odpowiednik Axxx z tym samym obiektywem - nie
    pamiętam w tej chwili numeru. G10 chyba jeszcze nie ma odpowiednika.
    Reszta to niestety nie ta jakość.

    > A przy okazji - rockwellowe sample z G10.
    > http://www.kenrockwell.com/canon/images/g10/gallery.
    htm

    Tak, siekierezada ostrości, poemat artefaktów, próba robienia velvii z
    orwo i dopalanie krajobrazów lampą. No i sample, svga - zupełnie jak w
    moim konkursie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jak każdy, mam plany na tysiąc lat, tylko wydaje mi się, że się nie
    wyrobię/

  • 25. Data: 2009-04-01 16:46:25
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze T...@s...in.the.world:

    > Taaaak?
    >
    > http://www.kenrockwell.com/canon/images/g10/gallery.
    htm

    > 3 zdjecie od gory.

    Znaczy ten Tamron lepszy?

  • 26. Data: 2009-04-01 16:46:39
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > Z tym obiektywem to nie przesadzajmy - jest dobry, ale nie świetny.

    Na pewno lepszy od superzooma Tamrona.

  • 27. Data: 2009-04-01 17:29:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Na pewno lepszy od superzooma Tamrona.

    Tylko występuje w stałym tandemie z małą matrycą g9.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /drogie omo, wyprałem i jest czyste, i białe, i wzruszyłem się to piszę/

  • 28. Data: 2009-04-01 18:29:16
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > Tylko występuje w stałym tandemie z małą matrycą g9.

    Dlatego go zapytałem co rozumie przez "z mojego Tamrona".

  • 29. Data: 2009-04-01 19:11:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <g...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Rzecze Janko Muzykant:

    > Na pewno lepszy od superzooma Tamrona.

    Ale o ile lepsiejszy?
    I czy kit Pentaxa jest lepsiejszy od tego Tamrona (we wspolnym
    zakresie)? A od G10 jest lepsiejszy?

    TA

  • 30. Data: 2009-04-01 19:14:38
    Od: T...@s...in.the.world