  • 1. Data: 2009-03-30 21:58:13
    Temat: Canon G10 vs Nikon P6000
    Od: T...@s...in.the.world

    ... w Foto Kurierze tym razem.
    I puenta: to bardzo fajne aparaciki, trudno wybrac ktory lepszy.
    Ale w tej cenie mozna juz kupic lustrzanke.
    TA

  • 2. Data: 2009-03-30 22:00:59
    Temat: Re: Canon G10 vs Nikon P6000
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > ... w Foto Kurierze tym razem.
    > I puenta: to bardzo fajne aparaciki, trudno wybrac ktory lepszy.
    > Ale w tej cenie mozna juz kupic lustrzanke.

    Można też zjeść sto pięć obiadów w chińskiej knajpie na Meiselsa.
    Albo kupić sześćset energooszczędnych żarówek w tesco i zrobić tak
    jasno, że hej!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-03-30 22:56:13
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqrfet$fq6$5@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Można też zjeść sto pięć obiadów w chińskiej knajpie na Meiselsa.
    > Albo kupić sześćset energooszczędnych żarówek w tesco i zrobić tak
    > jasno, że hej!

    Mhm.
    Ale ten FotoKurier wydawal mi sie powaznym magazynem.
    A oni zdaje sie spisuja od Ludwina i spolki.

    TA

  • 4. Data: 2009-03-31 09:08:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Mhm.
    > Ale ten FotoKurier wydawal mi sie powaznym magazynem.
    > A oni zdaje sie spisuja od Ludwina i spolki.

    Tak serio to wniosek jednak dobry - gazeta nie dla pstrykaczy
    niedzielnych i owszem, lepiej kupić lustro, bo ma większy potencjał.
    Tylko (żeby ktoś mi nie mówił, że przeczę sobie z wątku o Czaku), to ma
    sens jeśli ów potencjał się wykorzysta.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /Kraków - piękne miasto psich kup i billboardów, piwem i moczem pachnące.../

  • 5. Data: 2009-03-31 16:06:17
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqsmif$648$5@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > niedzielnych i owszem, lepiej kupić lustro, bo ma większy potencjał.
    > Tylko (żeby ktoś mi nie mówił, że przeczę sobie z wątku o Czaku), to ma

    Serio to mam lustro. I wciaz nie wiem, czy jakosc zdjec z mojego Tamrona
    18-250 jest wyzsza niz z G10.

    Dwoch zoomow sobie nie kupie, bo cenie sobie wygode supezooma - zdjecia
    robie w zasadzie tylko na wycieczkach, a zreszta na dwa zoomy 2.8 nie
    mam kasy.

    Marze o G10, bo pewnie jakbym nawet mial dwa zoomy 2.8 to na taka
    wycieczke jak ten twoj 'splyw' bym ich racvzej nie wzial. To i po co
    kupowac.

    Tak wiec marze o G10, ale pewnie zamiast niego kupie kolejna stalke. W
    cenie znacznie wyzszej niz ten G10.
    :-(

    TA

  • 6. Data: 2009-03-31 16:56:30
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze T...@s...in.the.world:

    > Serio to mam lustro. I wciaz nie wiem, czy jakosc zdjec z mojego Tamrona
    > 18-250 jest wyzsza niz z G10.

    Co to znaczy: z Tamrona? Obiektyw na pewno masz gorszy niż w G10, bo G10 nie
    ma takiego zakresu. Ale jakość zdjęć to nie tylko obiektyw.

  • 7. Data: 2009-03-31 17:28:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > Serio to mam lustro. I wciaz nie wiem, czy jakosc zdjec z mojego Tamrona
    > 18-250 jest wyzsza niz z G10.

    Będzie podobnie pi razy drzwi.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /boję się wejść do toalety albowiem wydaje mi się, że siedzi tam
    terrorysta.../

  • 8. Data: 2009-03-31 18:53:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <g...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Co to znaczy: z Tamrona?

    Co to znaczy co znaczy?

    >Obiektyw na pewno masz gorszy niż w G10,

    Skad ta pewnosc? Sam chcialbym wiedziec.

    > bo G10 nie
    > ma takiego zakresu.

    ???

    Znaczy jakosc zalezy tylko od zakresu?

    TA

  • 9. Data: 2009-03-31 18:59:32
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze T...@s...in.the.world:

    > Co to znaczy co znaczy?

    No co to znaczy "czy jakosc zdjec z mojego Tamrona". Zawsze mi się wydawało
    że zdjęcia robi aparat z obiektywem, a nie sam obiektyw.

    > Skad ta pewnosc? Sam chcialbym wiedziec.

    Bo G10 ma wysokiej klasy, świetnie skorygowany obiektyw o niedużym zakresie
    zooma. Ty natomiast masz kilkunastokrotny zoom.

    > ???
    >
    > Znaczy jakosc zalezy tylko od zakresu?

    Znasz jakiś obiektyw o zoomie 10x i jakości optycznej takiej jak obiektyw w
    G10?

  • 10. Data: 2009-03-31 22:41:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <g...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Rzecze T...@s...in.the.world:

    > No co to znaczy "czy jakosc zdjec z mojego Tamrona". Zawsze mi się wydawało
    > że zdjęcia robi aparat z obiektywem, a nie sam obiektyw.

    Mozesz miec wlasne zdanie.

    > Bo G10 ma wysokiej klasy, świetnie skorygowany obiektyw o niedużym zakresie
    > zooma. Ty natomiast masz kilkunastokrotny zoom.

    Ale potrafisz odroznic zdjecie zrobione Tamronem 18-250 i Canonem G10?

    > Znasz jakiś obiektyw o zoomie 10x i jakości optycznej takiej jak obiektyw w
    > G10?

    To znaczy jakiej?

    TA