  • 21. Data: 2010-02-16 20:59:09
    Temat: Re: Canon EF 28-300 f/3.5-5.6L IS USM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Wyszomirski" hlerg9$636$...@n...onet.pl

    > Jaką pzryczepkę? Od razu samojezdny na podwoziu gasienicowym:-)))) Przy
    > okazji - wysuwane hydraulicznie sztywne podpory aby dodatkowa pzryczepa
    > ze statywem była zbędna:-)))

    Widziałem fotki soczewek zmieniających swoją ogniskową pod wpływem pola
    elektrycznego. Na razie jakość optyczna tego czegoś jest mizerna, ale
    za jakiś czas ludzie będą się uśmiechali, widząc takie pesymistyczne
    nastawienie. :) Obawiam się, ;) że będą kiedyś budowane cuda optyki,
    na dodatek za nieduże pieniądze.

    Już teraz wg wielu z Was przekroczono próg nadziei ;) na ISOczułość
    i liczbopikselowość. Za nieduże pieniądze można dziś kupić C 550 D
    z 18 megapikselami i czułością ISO12800 -- tak czy nie? :) A przeca
    biadolono tu jeszcze ze dwa lata temu, że stoimy na krańcach [nie]możliwości.

    Niemal rok temu czytałem o jakimś czarnym półprzewodniku, który
    ma czułość o rzędy wielkości wyższą od dotychczas stosowanych.

    I na własne oczęta widziałem masę cudownej mechaniki
    z serwosterowaniem o niebywałej precyzji. :)

    Komputerki policzą, jak budować nowe obiektywy, aby były dobre od
    początku do końca ogniskowych i to na dużej stosunkowo dziurce...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)

  • 22. Data: 2010-02-17 07:42:38
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Komputerki policzą, jak budować nowe obiektywy, aby były dobre od
    > początku do końca ogniskowych i to na dużej stosunkowo dziurce...

    A księgowi policzą, ile nas wydoić ;)

    --
    Lol

  • 23. Data: 2010-02-17 08:51:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Lol" hlg6q9$jqe$...@a...news.neostrada.pl

    > A księgowi policzą, ile nas wydoić ;)

    Puszki/body są śmiesznie tanie. Problem [Wasz leży] w tym, że przyzwyczailiście
    się do tego, iż wystarczy kupić sprzęt, aby zostać fotografem -- że fotografem
    staje się człowiek dzięki zakupowi/pozyskaniu sprzętu. Szybki rozwój (wprowadzanie
    nowych modeli) niszczy dawny spokój. Każdy może sobie kupić nowy aparat a dziś
    najnowszy model staje się za dwa lata przestarzałym i trudno robić fotografa za
    pomocą samego sprzętu. Potrzebna jest jakaś wiedza i jakieś doświadczenie, czyli
    coś, co z czasem jedynie zwiększa swoją wartość. :)

    --