  • 1. Data: 2010-02-11 21:01:48
    Temat: Mistrzostwa Europy - fotoreportaż
    Od: "łosiu" <p...@p...onet.pl>

    Jak to było na Kubalonce:

    http://gruza.eu/album/me_psich_zaprzegow/

    Pozdrawiam łosiu

  • 2. Data: 2010-02-11 21:07:53
    Temat: Re: Mistrzostwa Europy - fotoreportaż
    Od: "Zennon" <z...@U...invalid>

    Użytkownik "łosiu" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:095f.0000032b.4b74703c@newsgate.onet.pl...
    > Jak to było na Kubalonce:
    >
    > http://gruza.eu/album/me_psich_zaprzegow/
    >
    > Pozdrawiam łosiu

    To nie jest fotoreportaż. Co najwyżej fotorelacja. Powtarzasz ujęcia, aż do
    znudzenia. Wyrzuć jakieś 2/3 fot i będzie miało ręce i nogi.

    Zennon

  • 3. Data: 2010-02-11 21:31:51
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On Feb 11, 10:07 pm, "Zennon" <z...@Use-Author-Supplied-
    Address.invalid> wrote:
> [...]

    > To nie jest fotoreportaż. Co najwyżej fotorelacja. Powtarzasz ujęcia, aż do
    > znudzenia. Wyrzuć jakieś 2/3 fot i będzie miało ręce i nogi.

    Ogladaj co trzecie jak sie nudzisz, bo mnie sie podoba calosc;-)
    StaM

  • 4. Data: 2010-02-12 06:14:32
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Feb., 22:01, "łosiu" <p...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Jak to było na Kubalonce:
    >
    > http://gruza.eu/album/me_psich_zaprzegow/
    >
    > Pozdrawiam łosiu
    >
    > --

    kapitalne - b.ciekawe.
    technicznie wcalwe temat nie jest latwy do sfortografowania.
    niektore pojedyncze zdjecia wrecz wspaniale ,

  • 5. Data: 2010-02-12 06:46:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

    > kapitalne - b.ciekawe.
    > technicznie wcalwe temat nie jest latwy do sfortografowania.
    > niektore pojedyncze zdjecia wrecz wspaniale ,

    skorygowałbym, jest tam kilka dobrych zdjęć, reszta na hasiok.

    wywalenie zawartości karty na dysk nigdy nie jest dobrym pomysłem...

  • 6. Data: 2010-02-12 06:47:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Ogladaj co trzecie jak sie nudzisz, bo mnie sie podoba calosc;-)

    niestety ale Zennon ma 100% racji...

    relacja jest normalnie nudna, jak lista zakupów.

    powinno sie wybrać kilka dobrych ujęć i wywalić wszytskri powtórki i
    nieudane kadry

  • 7. Data: 2010-02-12 07:24:25
    Od: Sławek Drogosz <s...@p...onet.pl>

    Gratuluję - świetne zdjęcia, oddają klimet zawodów.

  • 8. Data: 2010-02-12 07:32:23
    Od: " Mister Proper" <m...@g...pl>

    łosiu <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak to było na Kubalonce:
    >
    > http://gruza.eu/album/me_psich_zaprzegow/

    1. Pieski super,
    2. Fajnie pokazane,
    3. Na drugi raz nie pokazuj zdjęć tylko ponarzekaj na mydło, FF, BF, ten czy
    inny serwis, opisz wyższość świąt WN nad BN, może zadowolisz sprzętowych
    onanistów, a na poważnie daj więcej :-;
    4. Nie rozumiem kiboli. Idzie taki i 105 minut(wliczając przerwę) grzeje ławę
    za ciężkie pieniądze kiedy w domu może zobaczyć w ciągu 3 minut najlepsze
    fragmenty (jeżeli takie były)

    Pozdrawiam
    MP

  • 9. Data: 2010-02-12 08:01:26
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik " Mister Proper" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hl3067$s53$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ławę
    > za ciężkie pieniądze kiedy w domu może zobaczyć w ciągu 3 minut najlepsze

    Kibole to się tymi ławami 105 min. napieprzają :)

    JD

  • 10. Data: 2010-02-12 08:02:56
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "łosiu" <p...@p...onet.pl> napisał w
> [...]

    Jak zennon, z tym, że brak mi kadrów z dłuższym czasem migawki, takiego nie
    zamrożonego ruchu.

    JD