  • Data: 2009-09-01 08:49:04
    Temat: Re: Canon 7D - juz oficjalnie
    Od: "Matt " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gietrzy <c...@g...pl> napisał(a):

    > Pokaż mi w 2012 roku 18 MPx puszkę co potrafi to:
    > http://www.imaging-resource.com/PRODS/E7D/E7DA7.HTM

    No to się Canon nie popisał. 18Mpix w APS-C - wiadomo było, że będą problemy z
    jakością obrazu. Przykład:

    http://ftp.robgalbraith.com/public_files/Canon_EOS_7
    D_ISO1600_Dog.jpg

    Zaszumione ISO1600.

    http://ftp.robgalbraith.com/public_files/Canon_EOS_7
    D_ISO3200_Reggae.jpg

    Szumiaste ISO3200.

    http://ftp.robgalbraith.com/public_files/Canon_EOS_7
    D_ISO6400_Reggae.jpg

    Tragiczne ISO6400...

    Okazuje się, że tablice testowe, to nie wszystko. Czasem ludzie robią też
    zdjęcia innym obiektom, a te już nie wychodzą tak ładnie, przynajmniej w
    przypadku 7d.

    Jeśli chodzi o Twoje pytanie - jest dużo aparatów z 2006 roku (6MPix), które
    już miały lepszą jakość obrazu. Ale mogę się z Tobą zgodzić. W 2012, jak Canon
    nie przestanie pakować kasy w filmy w lustrzankach zamiast w opcje
    fotograficzne, to nawet taka jakość będzie dla niego nie do osiągnięcia...

    Jednym słowem: porażka.

    Maciej