  • Data: 2009-09-01 10:52:22
    Temat: Re: Canon 7D - juz oficjalnie
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem jest taki: 6Mpix ma większe artefakty (widoczne na dużych odbitkach),
    > niż 18Mpix przeskalowane w dół do 6Mpix.

    Canon nigdy tego nie ukrywał, w H F-S10 napisał, że materiał 1080p 24 Mbit/s
    jest wynikiem interpolacji w dół, czyli kamerka łapie 4k a Digic (VideoShop)
    robi resztę... w locie.

    Ale Panowie, wy tu się kłócicie o pojedyncze piksele a tymczasem ten dslr
    wreszcie nadąży za moją siostrzenicą ;)

    http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=
    7-10042-10239-10240

    "For instance, it's possible to set AF-ON to activate autofocus at one AF point,
    while * can be set to activate autofocus at a different point. The Depth of
    Field Preview button could then be set to switch AF modes (from Zone AF to Spot
    AF, for example) or to toggle between AI Servo and One Shot.

    Combine that with the possibility of automatically switching between two
    selected points when changing the orientation of the camera, and the fact a
    lens' AF STOP button has almost the same range of options as the Depth of Field
    preview button, and you have a camera that is swimming in AF system
    configurability."

    Mi o to chodzi i ewentualnie o kl/s dla fun'u.
    Video 25/50 108/720 i $300 dali mi w bonusie.

    pozdrawiam,
    gietrzy