  • Data: 2009-09-01 11:14:23
    Temat: Re: Canon 7D - juz oficjalnie
    Od: "Matt " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gietrzy <c...@g...pl> napisał(a):

    > Canon nigdy tego nie ukrywał, w H F-S10 napisał, że materiał 1080p 24 Mbit/s
    > jest wynikiem interpolacji w dół, czyli kamerka łapie 4k a Digic (VideoShop)
    > robi resztę... w locie.
    >
    > Ale Panowie, wy tu się kłócicie o pojedyncze piksele a tymczasem ten dslr
    > wreszcie nadąży za moją siostrzenicą ;)
    >
    > http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=
    7-10042-10239-10240

> [...]
    > Field Preview button could then be set to switch AF modes (from Zone AF to Spot
    > AF, for example) or to toggle between AI Servo and One Shot.
    >
    > Combine that with the possibility of automatically switching between two
    > selected points when changing the orientation of the camera, and the fact a
    > lens' AF STOP button has almost the same range of options as the Depth of Field
    > preview button, and you have a camera that is swimming in AF system
    > configurability."
    >

    > Mi o to chodzi i ewentualnie o kl/s dla fun'u.
    > Video 25/50 108/720 i $300 dali mi w bonusie.

    No oczywiście, że możesz się cieszyć. Ja jako posiadacz systemu S uważam
    jednak, że to badziew :-) Zresztą, taka opinia o aparatach innych systemów
    jest trendi.

    Dla porównaniu w moim systemie jest aparat z automatem podążającym za ruchem
    twarzy, tudzież wykonujący zdjęcia w momencie uśmiechu. Można też "strzelać z
    biodra". I który "jest the best dSLR"? Wiadomo - Sony. Canon powoli łapie
    zadyszkę.

    A jak doj##ali Nikonowi (za
    http://www.optyczne.pl/2179-nowo%C5%9B%C4%87-Canon_E
    OS_7D_-_za_kulisami.html):
    "Pan Shinbori dodaje: &#8222;Matryca została zaprojektowana i wyprodukowana przez
    naszych własnych pracowników; mieliśmy więc unikatową sposobność wdrożenia
    wyników badań w trakcie projektowania technicznego produktu&#8221;. " --- w domyśle
    "nie jak cieniasy z Nikona, którzy kupują matryce - sami żeśmy ją zrobili" :-)

    Maciej