  • Data: 2009-09-01 10:21:06
    Temat: Re: Canon 7D - juz oficjalnie
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Matt pisze:

    > No to się Canon nie popisał. 18Mpix w APS-C - wiadomo było, że będą problemy z
    > jakością obrazu. Przykład:

    > http://ftp.robgalbraith.com/public_files/Canon_EOS_7
    D_ISO6400_Reggae.jpg

    > Tragiczne ISO6400...

    Tragedia to się zaczyna dziać inna. Raz - brawo marketing za
    udostępnianie zdjęć bez obróbki, do tego koszmarnych zdjęć wyjątkowo
    niefajnie dobranych. Dwa - brawo za bezmyślne narzekanie w stylu ''a
    sześć megapikseli to było super''. Otóż ściągnąłem sobie te knoty,
    przeskalowałem 6400iso do 6Mpx i nie pamiętam, żeby którakolwiek szóstka
    robiła tak dobre 1600iso (żeby w ogóle robiła 6400 to już nie wspomnę).

    Można się załamać po komentarzach i to komentarzach na specjalizowanych
    forach czy grupach dla fotografów. Myślenie zanika szybciej niż rosną
    rozdzielczości matryc. A przecież minęło kilka lat, kto siedzi w branży
    powinien już dawno machać szopem robiąc w minutę np. takie 1600 iso z
    olka (olka, co podobno szumi w 400 iso):
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/1600is
    o_ld.jpg

    Zdjęcia z linka nie wystawiam, bo się ktoś obwarował zakazami. Nie
    dziwię się, też bym nie chciał, żeby ktoś takie knoty powielał.

    > Jednym słowem: porażka.

    Jednym słowem - jest interes do zrobienia. Wypuścić puszkę 6Mpx, szybką
    z ładnym jpg, dla tych, co nie banglają w szopie i nie skorzystają z
    potencjału trzykrotnie większej ilości pikseli.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl