  • Data: 2009-12-12 02:08:33
    Temat: Re: Canon 15-85 IS na optycznych
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agent wrote:
    > Wszyscy się smieją ale gość często ma rację

    Tak, nad podziw często lubi siać truizmy i przypominać o oczywistych
    sprawach. Naprawdę jesteś na takim levelu, na którym się jeszcze nie
    przeczytało jakiejkolwiek choćby podstawowej ksiązki o fotografii?

    > a tutaj często widzę że nie
    > ważne są argumenty tylko to że kilku na jednego wiec napewno mamy rację.

    No jakoś tak nie bez przyczyny pan czasem osamotniony jest w swoich
    tezach. Szczególnie niektóre są wyjątkowo dziwne.

    > Poza tym podziwiam za cierpliwość żeby tak ciągle wytrzymywać takie
    > "psztyczki"

    Mnie też dziwią ludzie, którzy w autobusie puszczą trochę wiatru i z
    uśmiechem na twarzy sami się inhalują.
    Jakoś tak te docinki nie są bez powodu :)

    d.