  • Data: 2009-12-12 11:00:07
    Temat: Re: Canon 15-85 IS na optycznych
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
    news:hfutv2$opg$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, nad podziw często lubi siać truizmy i przypominać o oczywistych
    > sprawach. Naprawdę jesteś na takim levelu, na którym się jeszcze nie
    > przeczytało jakiejkolwiek choćby podstawowej ksiązki o fotografii?

    Sprawa w tym przypadku wyglada tak: Jak amator pyta się np. o stabilizacje
    to zaraz są głosy że lepiej mieć coś jaśniejszego bo liczy sie tez czas, bo
    głębia ostrości itp. A jak za miesiąc ktoś pisze że woli właśnie coś
    jaśniejszego to się mu mówi że plecie głupoty. Po prostu wkurza mnie takie
    szukanie argumentów na siłę. W dyskusjach z XX YY podoba m isię jedno -
    zawsze stara się opisac max szczegółowo o co mu chodzi natomiast odpowiedzi
    są takie żeby ośmieszyć bez odpowiedzi na sedno sprawy. Twoja odpowiedż o
    moim poziomie to kolejny przykład. Dla mnie właśnie tacy ludzie są śmieszni.