  • 1. Data: 2010-04-30 05:19:15
    Temat: Canon 10D i zmiana przesłony w trybie M
    Od: mariusz <o...@v...pl>

    Witam
    Nie dawono kupiłem canona 10D i nie wiem jak zmienić przesłonę w trybie
    M. W trybach AV/TV przesłonę i czas mogę zmienić płynnie. Po
    przełączeniu się w tryb M automatycznie wskakuje 5.6 i w żaden znany mi
    sposób nie mogę tego zmienić.
    HELP!

    Orrik

  • 2. Data: 2010-04-30 06:32:32
    Temat: Re: Canon 10D i zmiana przesłony w trybie M
    Od: mariusz <o...@v...pl>

    Już sobie poradziłem

  • 3. Data: 2010-04-30 07:01:07
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 30 Apr 2010 08:32:32 +0200, mariusz napisał(a):

    > Już sobie poradziłem

    To od razu mogłeś napisać jak - na wypadek gdyby ktoś też miał taki
    problem.

    Henry

  • 4. Data: 2010-04-30 07:21:54
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Henry(k) napisał(a):

    > To od razu mogłeś napisać jak - na wypadek gdyby ktoś też miał taki
    > problem.
    >
    > Henry

    Zmienił ogniskową kita z 55mm na 18mm?
    ;-)

    --
    Mirek

  • 5. Data: 2010-04-30 07:55:08
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    W dniu 2010-04-30 09:01, Henry(k) pisze:

    > To od razu mogłeś napisać jak - na wypadek gdyby ktoś też miał taki
    > problem.

    drugim kolkiem :-) ?

    pzdr
    --
    kmc

  • 6. Data: 2010-04-30 08:27:51
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 30 Apr 2010 09:55:08 +0200, K.M.C. napisał(a):

    > drugim kolkiem :-) ?

    Tym na pleckach?
    Nie mam C - interesuję się tylko ergonomią aparatów.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 7. Data: 2010-04-30 12:06:39
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1x7dsjrbjbkhp.h5rjc7tnraik.dlg@40tude.net...

    > To od razu mogłeś napisać jak - na wypadek gdyby ktoś też miał taki
    > problem.
    >
    > Henry

    Jak to w canonie 2-cyfrowym, na tylnej ściance jest pokrętło którym w trybie
    M zmienia się przysłonę, tylko trzeba sprawdzić czy kółko nie jest
    wyłączone - tam jest obok taki przełącznik. W trybach automatycznych tym
    kółkiem ustawia się korektę ekspozycji.

    pzdr
    Krzychu