  • 1. Data: 2010-04-28 13:33:13
    Temat: Jaka torba do Canona 550D
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Witam!

    Jaką torbę polecacie do Canona 550D?
    Chciałbym żeby była poręczna, ma się mieścić
    aparat z obiektywem kitowym, w przyszłości jeszcze
    jakieś tele, np. 55-250 IS.

  • 2. Data: 2010-04-28 13:59:57
    Temat: Re: Jaka torba do Canona 550D
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    omega_fan wrote:
    > Witam!
    >
    > Jaką torbę polecacie do Canona 550D?
    > Chciałbym żeby była poręczna, ma się mieścić
    > aparat z obiektywem kitowym, w przyszłości jeszcze
    > jakieś tele, np. 55-250 IS.

    dodam, ze patrzylem na Lowepro Rezo 160 AW,
    ale nie wiem czy nie jest ciut za duza.
    Moze ktos cos mniejszego moze polecic?

  • 3. Data: 2010-04-28 16:31:34
    Od: "timmy" <t...@g...pl>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisał w wiadomości

    > dodam, ze patrzylem na Lowepro Rezo 160 AW,
    > ale nie wiem czy nie jest ciut za duza.
    > Moze ktos cos mniejszego moze polecic?

    Ja mam 450D z kitem i 55-250IS
    do tego Lowepro Slingshot 100 AW
    środkowa przestrzeń dzieli się u mnie na 3:
    górny kwałek kit lub tele
    środek tele lub kit z body w zależności co jest aktualnie założone
    dolny kawałek osłona przeciwsłoneczna do tele a w zasadzie to jest
    miejsce na trzeci obiektyw

    wchodzi to tele razem z body spokojnie nawet jeśli osłonę przeciwsłoneczną
    do tele zakładam "na lewą stronę"

    Zaletą jest bardzo łatwy dostęp do sprzętu a co za tym idzie
    "szybkostrzelność" ;-)

    w górnej części torby trzymam karty zasilacz i dodatki.

    Timmy

  • 4. Data: 2010-04-29 08:54:45
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    > Witam!
    >
    > Jaką torbę polecacie do Canona 550D?
    > Chciałbym żeby była poręczna, ma się mieścić
    > aparat z obiektywem kitowym, w przyszłości jeszcze
    > jakieś tele, np. 55-250 IS.

    http://www.ommer.pl/
    Piotr
    PS. A na poważnie to każdą do której ci się zmieści. Masz tak
    niesprecyzowane oczekiwania, że nie ma sensu tego rozważać.
    Kup najtańszą, a za rok, dwa już będziesz wiedział co ci potrzeba.

  • 5. Data: 2010-04-29 09:52:29
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-28 15:33:13 +0200, omega_fan <o...@n...org> said:

    > Jaką torbę polecacie do Canona 550D?

    Do Canona to nie wiem, ale do Nikona mam Tamraca Velocity 6x. Tylko
    mogą być jakieś konfilkty systemowe, bo wiadomo jak to jest z torbami,
    nie każdy system pasuje... ;-)

    http://www.tamrac.com/frame_velocity.htm

    Wygodna (typu slingshot), mała, płaska, tania jak barszcz (ze ~160 zł).
    Obok D90 z 18-105 na upartego da się wsadzić 80-200/2.8 (sprawdzałem,
    ale nie wejdzie założony na korpus, musi być obok). Są też większe
    wersje.

    http://www.tamrac.com/frame_velocity.htm

    Z wad - suwak od głównej komory jest jednokierunkowy (ale do małej
    kieszonki frontowej już dwu - gdzie tu sens?), zagospodarowanie wnętrza
    wymaga anielskiej cierpliwości (na szczęście nie robi się tego za
    często), pasek nie ma miekkiej wyściółki w pozycji "przez plecy" (jest
    przy ułożeniu "przez brzuch", ale przy wymiarach tej torby to nie jest
    coś dyskwalifikującego).
    500000 razy ładniejsza (wiem, względne), praktyczniejsza i
    użyteczniejsza, niż wszelkie tanie LowePro (które osobiście uważam za
    badziew). Chciałem kupić drogie Lowe lub Katę, ale nigdzie w Wawie nie
    było do obmacania, przypadkiem trafiłem na Tamraca i za 1/4-1/5 kwoty
    mam naprawdę fajną torbę.

    de Fresz