  • 1. Data: 2010-04-29 07:13:12
    Temat: Znaleziono sprzęt foto
    Od: ".:.JAN.:." <v...@o...pl>

    Witam.
    Szukam właściciela Canona 30D zostawionego na ławce
    w Ogródku Jordanowskim w Kolb.
    Charakterystyczne uszkodzenie korpusu pozwoli na weryfikację właściciela.

    Pozdrawiam
    jan

  • 2. Data: 2010-04-29 07:52:41
    Temat: Re: Znaleziono sprzęt foto
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Szukam właściciela Canona 30D zostawionego na ławce

    OT:
    Dzieki... za przywrocenie wiary w ludzka uczciwosc :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2010-04-29 08:40:58
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Vituniu" <v...@p...fm> wrote in message

    > OT:
    > Dzieki... za przywrocenie wiary w ludzka uczciwosc :)

    zaraz tam uczciwosc.... pewnie Nikoniarz ;)

    c.

  • 4. Data: 2010-04-29 08:47:41
    Od: "slawmir" <s...@w...pl>

    > Charakterystyczne uszkodzenie korpusu pozwoli na weryfikację właściciela.

    Charakterystyczne uszkodzenie korpusu wskazuje - że właściciel znęcał się
    nad sprzętem lub nie zapewnił mu odpowiedniej opieki.
    Zatem - czy godny jest być nadal jego właścicielem ? ;-)

    Pzdr, Sławek

  • 5. Data: 2010-04-29 08:48:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    ".:.JAN.:." <v...@o...pl> wrote in message
    > Witam.
    > Szukam właściciela Canona 30D zostawionego na ławce
    > w Ogródku Jordanowskim w Kolb.
    > Charakterystyczne uszkodzenie korpusu pozwoli na weryfikację właściciela.

    To moj, poznasz po tym, ze korpus byl charakterystycznie uszkodzony!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-04-29 11:04:06
    Od: "Wedrowniczek" <m...@p...com.pl>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci:

    >To moj, poznasz po tym, ze korpus byl charakterystycznie uszkodzony!

    Specjalnie charakterystycznie uszkodzilem korpus zeby nikt mi
    sprzetu nie zap...lil jak zostawie go na lawce w parku.
    A tu masz...

    --
    Wedrowniczek

  • 7. Data: 2010-04-29 11:17:17
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > zaraz tam uczciwosc.... pewnie Nikoniarz ;)

    No masz... i swiezutka kawe diabli wzieli... czym ja teraz monitor
    doczyszcze? :D