  • 1. Data: 2010-04-29 14:19:20
    Temat: Statua prezydenta
    Od: "slawmir" <s...@w...pl>

    http://plfoto.com/zdjecie,inne,statua-kaczynskiego,2
    088529.html

  • 2. Data: 2010-04-29 15:21:45
    Temat: Re: Statua prezydenta
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > http://plfoto.com/zdjecie,inne,statua-kaczynskiego,2
    088529.html

    Zaje...e. Lec pokazac ziomalom.

  • 3. Data: 2010-04-29 15:22:37
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 29 Kwi, 16:19, "slawmir" <s...@w...pl> wrote:
    > http://plfoto.com/zdjecie,inne,statua-kaczynskiego,2
    088529.html

    Wstaw lepiej zdjecie swojej mamy, to sie wszyscy posmiejemy.
    StaM

  • 4. Data: 2010-04-29 16:14:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    q...@g...com pisze:
    088529.html
    > Wstaw lepiej zdjecie swojej mamy, to sie wszyscy posmiejemy.

    Jednak chyba nie. Ta statua jest bardzo serio w niejednej chorej głowie
    dzisiejszej Polski. I nie jest to śmieszne...
    Czym się to np. różni od tych zrealizowanych ''inwestycji''?
    http://wyborcza.pl/1,76842,5970981,Szpetne__banalne_
    _nielubiane.html
    Tak, zaraz usłyszę, że to przez wyborczą takie brzydkie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2010-04-29 16:41:10
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 29 Kwi, 18:14, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    ,2088529.html

    > Jednak chyba nie.
    > Tak, zaraz usłyszę, że to przez wyborczą takie brzydkie :)
    -
    NTG.Asekurujesz sie Janko, bo wiesz ze wyborcza to Michnikowy
    rewolwerzeitung
    opluwajacy wszystko , co moze byc dla kogos swiete, lub prznajmniej
    polskie.
    StaM

  • 6. Data: 2010-04-29 16:49:25
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-29 18:14:32 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Jednak chyba nie. Ta statua jest bardzo serio w niejednej chorej głowie
    > dzisiejszej Polski. I nie jest to śmieszne...
    > Czym się to np. różni od tych zrealizowanych ''inwestycji''?

    Mimo wszystko to jednak inna liga.
    Przypuszczam, że Jarosław dopóki żyje i będzie miał coś do powiedzenia,
    to nie pozwoli bratu postawić pomnika w stylu bolszewickiego
    socrealizmu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-04-29 18:21:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    q...@g...com pisze:
    > NTG.Asekurujesz sie Janko, bo wiesz ze wyborcza to Michnikowy
    > rewolwerzeitung
    > opluwajacy wszystko , co moze byc dla kogos swiete, lub prznajmniej
    > polskie.

    I nawet pomniki im się na zdjęciach krzywią :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /minister ostrzega: publiczne kichanie powodem licznych zawałów ze strachu/

  • 8. Data: 2010-04-29 18:29:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JA pisze:

    > Mimo wszystko to jednak inna liga.
    > Przypuszczam, że Jarosław dopóki żyje i będzie miał coś do powiedzenia,
    > to nie pozwoli bratu postawić pomnika w stylu bolszewickiego socrealizmu.

    Tylko postawi w stylu socrealizmu katolickiego i w ilości słusznej :(
    Nie miałbym nic przeciwko gdyby tych koszmarków za moją kasę nie
    stawiały budżetowe gnojki, których korzenie bynajmniej nie sięgają
    ministrantury parafialnej.

    Tu mamy jeden z czołowych przykładów polskiego patriotyzmu:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Czes%C5%82aw_D%C5%BAwig
    aj

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /panowie, szybciutko z tą trumną bo tam spadek czeka.../

  • 9. Data: 2010-04-29 18:39:34
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > parafialnej.
    > Tu mamy jeden z czołowych przykładów polskiego patriotyzmu:

    Ostatnio czesto pisujesz tu o pierdolach, ktore podobno Cie nie interesuja.

    Przypominam ze NTG i wogole szkoda czasu.

  • 10. Data: 2010-04-29 18:43:22
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Kto podpisze petycję:
    http://krakow.gazeta.pl/krakow/0,94785.html