  • 1. Data: 2010-04-28 21:20:50
    Temat: Jaki program do wykonywania zdjec przez sterowniki TWAIN
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam.

    Czy zna ktoś jakiś program którym mógłbym porobić zdjęcia co określony
    okres czasu ?

    Aparat Canon mam podlaczony kablem usb i moge zrobic sobie zdjecie.

    Nie interesuje mnie zadne potwory po 100MB (bo takie spotkalem) ani
    inny szajs wygladajacy jak z czasow windows 3.11 (takie tez widzialem).

    Jest jakis prosty program ktory pozapisuje mi takie zdjecia ? Moze generowac
    serie plikow graficznych albo od razu jakis film AVI.

  • 2. Data: 2010-04-29 07:57:15
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    bagno rzecze:

    http://chdk.wikia.com/wiki/CHDK

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2010-04-29 08:03:13
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
    wiadomości news:hrbe4r$lpe$1@news.onet.pl...
    > bagno rzecze:

    > http://chdk.wikia.com/wiki/CHDK

    Nie o to mi chodzilo. Poza tym ten aparat nie jest obslugiwany.

  • 4. Data: 2010-04-29 09:18:22
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał:
    > Nie o to mi chodzilo. Poza tym ten aparat nie jest obslugiwany.

    No to może napisz, jaki konkretnie aparat ?
    nie jesteśmy wróżkami.

    przez twain to nie wiem, ale może DSLR remote pro ?

    ale też wszystkiego nie obsłuży

    Witek

  • 5. Data: 2010-04-29 12:09:20
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> napisał w wiadomości

    > No to może napisz, jaki konkretnie aparat ?

    Stary canon A60.

    > nie jesteśmy wróżkami.

    Sterowniki twain są na tyle uniwersalne, że wystarczy dowolny
    aparat który to wspiera.

    > przez twain to nie wiem, ale może DSLR remote pro ?
    >
    > ale też wszystkiego nie obsłuży

    Nie. To jakaś inna technologia najwyraźniej.

    Niemożliwe żeby czegoś takiego nie było. Znalazłem gdzieś
    jakiś Canon ZoomBrowser ale to sie u mnie nawet nie instaluje
    (to jakieś cudo z poprzedniej epoki).

    Tu jest jakiś inPhoto z funkcja Time Lapse ale to jest płatne:

    http://www.akond.net/index.php?issue_id=50

  • 6. Data: 2010-04-29 12:30:29
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    bagno rzecze:

    > Niemożliwe żeby czegoś takiego nie było. Znalazłem gdzieś
    > jakiś Canon ZoomBrowser ale to sie u mnie nawet nie instaluje
    > (to jakieś cudo z poprzedniej epoki).

    Ależ są.
    Pierwszy z brzegu: IrfanView.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 7. Data: 2010-04-29 12:32:43
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Dominik & Co rzecze:

    > Ależ są.
    > Pierwszy z brzegu: IrfanView.

    Dodatkowo: QuickScan, TwainCommander (z linii poleceń).

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 8. Data: 2010-04-29 12:37:53
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Dominik & Co rzecze:

    I jeszcze: http://www.hamrick.com/vuescan/html/vuesc3.htm#topic
    0

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 9. Data: 2010-04-29 12:41:54
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
    wiadomości news:hrbu9b$fg6$2@news.onet.pl...
    > Dominik & Co rzecze:

    Ja tam widze jedynie jakiś Batch Scanning ale to nie jest to czego
    szukam. Musi być jakis interwal czasowy do ustawienia. Chyba, ze
    zle szukam.

    > Dodatkowo: QuickScan, TwainCommander (z linii poleceń).

    Google twierdzi, ze QuickScan to jakis program antywirusowy i cos
    tam jeszcze.

    TwainCommander moze sie bedzie nadawal. Trzeba bedzie to wrzucic
    w jakis harmonogram zadan.

  • 10. Data: 2010-04-29 12:49:26
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 29 Apr 2010 14:41:54 +0200, "bagno" <b...@o...pl> wrote:

    >Ja tam widze jedynie jaki? Batch Scanning ale to nie jest to czego
    >szukam. Musi być jakis interwal czasowy do ustawienia. Chyba, ze
    >zle szukam.
    Jeju, jaka maruda. Irfan potrafi zeskanować również z linii poleceń, a
    jakiś prosty skrypcik powinno ci się udać napisać, czy to WSH, czy to
    jako plik wsadowy czy jakimkolwiek językiem skryptowym. Będziesz miał
    tak jak chcesz.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish