  • Data: 2009-02-16 15:12:30
    Temat: Re: Całkiem niezla oferta. Ale .....................................
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Są metody bardziej lub mniej odpowiednie. Oni wybrali tą mniej
    > odpowiednią.
    > Kombinerkami gwoździa do deski też wbijesz ale do tego nie słuzy.

    Zatem jakie są te odpowiednie ?
    Może ogłoszenia w gazecie ?
    Jeżeli tak to w jakiej ?
    Bulwarowej, dzienniku, a może w modzie ?
    Elektronicznej ?
    Może już ogłaszają, a poza tym ilu dobrych elektroników obecnie kupuje
    czasopisma elektroniczne ?
    Pomyśl tylko.

    Dam Ci choćby włany przykład i nie sądzę, aby się różnił od innych
    specjalistów w tej dziedzinie.
    Kiedy się uczyłem (tzn. byłem uczniem) i potrzebowałem wiedzy, a jeszcze
    wtedy nie było internetu (w dawnym PRL-u) to kupowałem wszystkie czasopisma
    elektroniczne i komputerowe jakie tylko byłem w stanie kupić, zarówno
    polskie, radzieckie, czeskie, czasami niemieckie i angielskie. Ponadto w
    bibliotekach i księgarniach także byłem stałym, rozpoznawanym bywalcem,
    gdzie zawsze witano mnie w drzwiach słowami "pojawiły się nowe pozycje".
    Obecnie sięgając po te czasopisma niewiele znajduję dla siebie
    interesujących mnie tematów. Poza tym nie mam zbyt dużo czasu, aby je czytać
    "od dechy do dechy". Jeżeli już to "rzucam okiem" na tytuły i jak znajdę coś
    co mnie zainteresuje to kupuję, ale zazwyczaj wtedy też nie czytam
    wszystkiego tylko to, czym jestem zainteresowany.
    W dobie globalnego internetu wszelkie nowinki wyszukuję na portalach
    tematycznych, producentów oraz grupach i forach dyskusyjnych. W razie
    potrzeby zdobycia jakiejkolwiek dokumentacji po prostu szukam w internecie.
    Dlaczego zatem uważasz, że poszukiwanie specjalistów na grupie dyskusyjnej
    poświęconej elektronice, na którą schodzą się fascynaci, zarówno amatorzy
    jak i ludzie związani zawodowo, uważasz za złą metodę ?
    Przecież nie ma sensu poszukiwać na forach czy grupach poświęconych
    wędkowaniu czy też poświęconej grze w kierki :)
    Ja uważam, że szybciej tu znajdą niż poszukując innymi metodami.
    Z całą pewnością nie znajdą w pośredniaku, bo dobry elektronik, automatyk i
    informatyk nie ma żadnego problemu ze znalezieniem pracy i to za całkiem
    niezłe pieniądze. Jeżeli się już trafi taki w pośreniaku to tylko miernota
    lub absolwent z przymusu.
    Idę o zakład, że po przeczytaniu tego ogłoszenia już przynajmniej kilka CV
    poszło do firmy :))))