  • Data: 2012-08-07 19:37:01
    Temat: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin PK

    > Bo Ty jesteś spammerem i właściwie nigdy nie piszesz na temat.

    A co mam pisać na tej grupie, pełnej trolli? Tutaj można sobie tylko
    pożartować. :)

    > Ale
    > niektórzy (np. ja) czasem chcą się czegoś naprawdę dowiedzieć.

    Na PMS?!

    > I zadają
    > konkretne pytanie (np. samochód do turystyki), a dyskusja rozjeżdża się
    > na sens życia, koszty paliwa, sposoby spędzania wakacji i przysłowiowe
    > dupy.

    Bo nikt tu nie ma o tym pojęcia. Znajdź sobie forum, gdzie siedzą
    praktycy i tam zapytaj.

    > No i zazwyczaj znajdą się 2-3 osoby, które postanowią wykorzystać
    > kolejny wątek jako pole bitwy.

    Ale masz jakiś przymus, żeby czytać podwątki, które Cię nie interesują?

    > Na forach łatwiej jest utrzymać porządek. Łatwiej się się czegoś
    > dowiedzieć.

    Tak, łatwiej dyskutować w schemacie "pytanie-odpowiedź" co jest nudne i
    mało twórcze.

    > Jeśli Twoje pytanie jest bardzo konkretne/nietypowe, to masz
    > spore szanse na to, że nikt Ci nie odpowie. Za to małe są szanse, że w
    > wątku pojawią się dziesiątki odpowiedzi nie na temat, wśród których
    > będziesz musiał szukać (czasem bez nadziei) jakiejś wartościowej
    > informacji.

    Czyli dla Ciebie idealne "forum" to rodzaj bezpłatnego helpdesku?

    --
    ignorance is bliss