  • 1. Data: 2012-08-05 09:03:55
    Temat: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: "Magiera" <m...@g...pl>

    Czy ktoś nie moze cos z tym zrobić ??? Nie da się nic przeczytać.

  • 2. Data: 2012-08-05 09:44:43
    Temat: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Magiera pisze tak:

    > Czy ktoś nie moze cos z tym zrobić ??? Nie da się nic przeczytać.

    nie krzycz tak bo jeszcze wyłączą wszystko ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-08-05 10:45:47
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-05 09:44, PiteR pisze:

    > nie krzycz tak bo jeszcze wyłączą wszystko ;)

    Coś podobnego było ostatnio na pl.rec.film. Ciągle tam ktoś
    pisał o Rambo. O ile dobrze pamiętam pare miesięcy to trwało,
    zanim gościa zajebali.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 4. Data: 2012-08-05 12:18:37
    Od: spider <"spajder78[wytni]"@wp.pl>

    W dniu 2012-08-05 09:03, Magiera pisze:
    > Czy ktoś nie moze cos z tym zrobić ??? Nie da się nic przeczytać.

    Tak, TY! :)
    Wywal outlooka, zainstaluj Thunderbirda i utwórz filtr do kasowania tego
    spamu:
    Z menu Wiadomość -> Utwórz filtr na podstawie wiadomości -> W pierwszym
    polu wybierasz Message-ID następne pole zawiera a w następne wpisujesz
    @www.ultras.emil.tnp.pl
    Potem wystarczy uruchomić filtrowanie na grupie i spam znika.
    --
    spider

  • 5. Data: 2012-08-05 12:33:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    spider" <"spajder78[wytni] wrote:

> [...]
    > następne wpisujesz @www.ultras.emil.tnp.pl
    > Potem wystarczy uruchomić filtrowanie na grupie i spam znika.

    zamiast wywalać dobry czytnik i zmaieniac na taki co działa jak chce
    wystarczy sie zapoznać z instrukcją obsługi posiadanego.

  • 6. Data: 2012-08-05 12:37:27
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-05 12:18, spider pisze:

> [...]
    > @www.ultras.emil.tnp.pl
    > Potem wystarczy uruchomić filtrowanie na grupie i spam znika.
    A w której wersji, bo ta co ja mam to nie widzę MessageID

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 7. Data: 2012-08-05 12:50:37
    Od: spider <"spajder78[wytni]"@wp.pl>

    W dniu 2012-08-05 12:37, megrims pisze:

    > A w której wersji, bo ta co ja mam to nie widzę MessageID

    Ja mam wersję 14.0

  • 8. Data: 2012-08-05 12:52:53
    Temat: [NTG] Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: spider <"spajder78[wytni]"@wp.pl>

    W dniu 2012-08-05 12:33, Marek Dyjor pisze:
    > zamiast wywalać dobry czytnik i zmaieniac na taki co działa jak chce
    > wystarczy sie zapoznać z instrukcją obsługi posiadanego.

    Outlook Express - dobry czytnik? przemilczę...

  • 9. Data: 2012-08-05 12:56:11
    Od: spider <"spajder78[wytni]"@wp.pl>

    W dniu 2012-08-05 12:50, spider pisze:

    > Ja mam wersję 14.0

    A sorry, zapomniałem że wcześniej dodałem sobie to pole:
    Na samy dole pól do wyboru jest "Dostosuj"
    tam trzeba dodać pole Message-ID i będziesz mógł je potem wybrać

  • 10. Data: 2012-08-05 13:01:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello spider,

    Sunday, August 5, 2012, 12:18:37 PM, you wrote:

    > Tak, TY! :)
    > Wywal outlooka, zainstaluj Thunderbirda i utwórz filtr do kasowania tego
    > spamu:

    Nie. To nie jest dobra metoda. Trzeba zgłaszać na u...@a...pl
    skargi. Aż wreszcie zrozumieja, że tolerancja dla anonimizujących
    bramek kończy się spamem i chuligaństwem na grupach.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan