  • Data: 2012-08-07 22:56:08
    Temat: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 7 Aug 2012 18:19:03 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > ja rozumiem że obecnie adminami zostają ignoranci ale to dobrze firmie w
    > której pracują nie rokuje...

    Firmy coraz czesciej admina nie maja. Ani informatyka zakladowego itp.

    > to tak jakby lekarz znał sie tylko na wycinaniu wyrostka i amputacji lewych
    > stóp. A o innych chorobach nie miał grama pojęcia.
    > śmiem powiedzieć że też bym mógł wycinac wyrostki robaczkowe po krótkim
    > przeszkoleniu.

    No wiesz - spotkalem pana ordynatora ... on sie zna na montazu protez stawu
    biodrowego. Reszty nawet nie probuje - od tego zatrudnia innych ortopedow
    na oddziale. Czy to zle ... chyba nie.
    Oczywiscie kiedys tam akademie skonczyl, potem staz lekarski.

    J.