  • Data: 2017-07-13 14:48:00
    Temat: Re: CNC/CAM - problem z tworzeniem obudowy dla elektronika
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-13 o 13:57, s...@g...com pisze:

    > Chyba nikt tu nie korzysta z tego softu. Więc o pomoc będzie trudno.

    Korzysta :-)
    A po drugie: zgodnie z moimi własnymi słowami, które cytujesz - nie
    upieram się przy tym sofcie :-D

    > Zasugeruję tylko jedno: Zrób sobie takiego dxf-a aby w tym camie nic nie edytować.

    To jest możliwe tylko wtedy, gdy chciałbym kontury wycinać lub frezować
    wgłębienia. Wiercić się nie da w żaden sposób bez dorysowywania miejsc.

    > I polecę ci cam-bam-a. Nie kosztuje majatku (108EUR). Korzystam i sobie chwale mimo
    ze ma pare problemów.

    Sprawdzę go.

    --
    Pozdrawiam,