  • Data: 2017-07-15 14:44:38
    Temat: Re: CNC/CAM - problem z tworzeniem obudowy dla elektronika
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-14 o 23:09, s...@g...com pisze:
    > Ma i to sporo, ale narazie tego nie widzisz. Zobacz. Masz w eagle plytke,
    komponenty, na plytce otwory mocujące.
    > Jesli jestes w stanie obrysy czy jakieś konkretne elementy tych komponentów plus
    otwory mocujące z eagle wyciagnąć do cad-a to juz masz spory wkład do plyty czołowej
    w obudowie. albo informacje jak wyciąć boki na gniazda czy śróby mocujące.
    > Teraz pewnie ci to nie potrzebne ale kiedyś zobaczysz ze to przydatna mozliwość.
    > nie zakładaj z góry ze nigdy z eagle do cad-a danych nie przyda sie przenieść.

    Jak obudowy (nawet amatorsko) to najlepiej projektować od razu w 3D.
    Ja używam SketchUp-a i z niego mam na wyjściu dxf-a. Nawet jest
    możliwość importu z Eagla.
    https://youtu.be/wviKlA93aNs

    Robert