  • 31. Data: 2009-09-17 09:58:23
    Temat: Re: CHDK dla Eosa 400D: spot + ISO 3200
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Canon Ci płaci za ośmieszanie (ośmieszanie to delikatne określenie)
    > tych, którzy twierdzą, że matryce aparatów fotograficznych kryją w sobie
    > większe
    > możliwości niż podaje producent w specyfikacjach? Wątpię. :) Więc czyim
    > Rycerzem
    > jesteś? Prawdomównych kapłanów JPII? :)

    Ze zacytuję klasykę "synuś, p*** aż głowa boli" ;-) Zrobiłem porównanie tych
    dwóch RAWów. Widzisz tam jakis róznice, czy tylko tak bełkoszczesz siląc się
    na pseudo elokwencje.

    > Dziś się wyśmiewasz, jutro będziesz wysyłał do komór gazowych? :)
    > Wolność słowa (jak uważa Rydzyk) ma polegać na tym, że każdy mam mówić
    > (i pisać) tylko to, na co zezwala władza? :) To, co wolno mówić? :)

    Wyśmiewam Twoje posty, w których starasz się aby forma była "wyszukana",
    niestety treści w nich jest niewiele. Gdybyś chciał porozmawiać o róznicy w
    ISO 3200 po zastosowaniu tego "hacka" i standardowym niedoświetleniu o 1EV
    to dałem linka. Pewnie nie znajdziesz go więc jeszcze raz:

    http://www.mikolaj.tutak.waw.pl/tmp/400d_hack/

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 32. Data: 2009-09-17 10:00:48
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    JA wrote:
    > On 2009-09-16 22:15:51 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Nie mnie pytaj.

    Wszystko jest dobrze, ekspozycja jest identyczna dla ISO1600 i ISO3200.
    Oczywistym jest iż zdjęcie z ISO1600 jest niedoświetlone o 1EV w stosunku do
    ISO3200. Po korekcji pierwszego +1EV w wołaczce RAWów wynik jest taki:

    http://www.mikolaj.tutak.waw.pl/tmp/400d_hack/

    wnioski nalezy wysiągnąć samodzielnie ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 33. Data: 2009-09-17 16:42:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mikolaj Tutak" h8t1cd$g63$...@a...news.neostrada.pl

    > Wyśmiewam Twoje posty, w których starasz się aby forma była "wyszukana",

    Być może moja forma jest wg Ciebie osiągana jakimiś karkołomnymi zabiegami.
    W istocie piszę między dłubaniem w zębach a dłubaniem w uchu, żeby nie napisać,
    że innym dłubaniem. ;)

    I chyba Cię boli właśnie moja łatwość pisania. :)

    Ciebie i nie tylko Ciebie, ale także ,,kapłanów'', z którymi toczę
    (pod górę?) wojnę od lat. :)

    -=-

    Moja treść jest prosta: widzę dużą różnicę pomiędzy 3200 i 1600.
    Niestety widzę, że dla +1EV na 1600 mam znacznie ciemniejsze
    zdjęcie niż na 3200 bez korekty EV.

    Dla mnie wiadome 3200 ma sens.
    Dla Ciebie to 3200 nie ma sensu.

    -=-

    A Ty musisz usuwać z życia tych, którzy mają zdanie inne niż Ty. :)
    I usuwasz głupimi pytaniami o to, co palą Twoi adwersarze. :) Niestety
    na ,,kościelne'' docinki Bóg zsyła spalenie Rycerstwa pod Jeżewem. :)

    Proponowałem wielokrotnie ,,Kościołowi'', aby dał mi spokój i zabrał
    popierdoleńców takich jak Ty, ale że życie ich (czyli Twoje) jest dla
    ,,Kościoła'' bezwartościowe -- nie zabierają... :)

    -=-

    Gdyby Ci przeszkadzała moja ,,wyszukana forma'', nie czytałbyś mnie.
    Tobie przeszkadza coś innego. Tobie albo raczej tym, których polecenia
    wykonujesz jak marionetka. Tym ludziom (,,Kościołowi'') przeszkadza to,
    że im nie płacę. :) Nie płacę, ale ofiarę (całopalną) złożyłem. ;)

    Za Twoim pośrednictwem -- spierdalajcie Księża na drzewa. :)
    Skurwiel zdechł, a w jego miejsce jest inny papież. :)
    I poparcia tego innego papieża -- nie macie. :)
    Bóg przedwczesną śmiercią ,,świętego'' wyjawił ludziom swoją wolę. :)
    A moja datę urodzin umieścił w godzinie śmierci ,,wielkiego'' Polaka. :)

    Teraz forma mniej wyszukana? :) Teraz mówię językiem teologów i prywatnym językiem
    księży? :)

    Nie daję -- i nie dam szmalu na ,,Kościół''. :)
    I (jak mawiała ,,kościelna'' dziwka Łucja Stalenczyk) basta! ;)
    Liżcie rany, rodzice Rycerstwa spalonego pod Jeżewem. :)
    Ja -- nie dam na ,,Kościół''. :)
    Módlcie się, straszcie mnie diabłem, piekłem, szatanem, Lucyferem, wieczną męką...
    A ja -- nie dam. :)

    Nakręcajcie popierdoleńców takich jak Mikolaj Tutak, którym nie podoba
    się moja ,,wyszukana forma'', a ja -- nie dam na ,,Kościół'' swoich dóbr. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2009-09-17 16:44:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mikolaj Tutak" h8t1gr$gh1$...@a...news.neostrada.pl

    > Wszystko jest dobrze, ekspozycja jest identyczna dla ISO1600 i ISO3200. Oczywistym
    jest iż zdjęcie z ISO1600 jest niedoświetlone o
    > 1EV w stosunku do

    A dla mnie nie jest.

  • 35. Data: 2009-09-17 19:44:18
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > A dla mnie nie jest.

    Wytnij z JPGów dostarczonych przezemnie fragmenty gdzie widać zalety
    hakowanego ISO3200 i pokaz.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 36. Data: 2009-09-17 19:44:36
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    [ciach]

    Napłodziłeś tyle znaków, że głowa mała. Teraz odnieś się do zdjeć z linka
    który dałem.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 37. Data: 2009-09-17 19:49:01
    Od: "janek" <n...@a...pl>

> [...]
    > Ja -- nie dam na ,,Kościół''. :)
    > Módlcie się, straszcie mnie diabłem, piekłem, szatanem, Lucyferem, wieczną

    Czym ci synu zawinili ci ludzie, miłosierni, miłościwi, miłujący prawdę,
    ubóstwo, cnote i wroga swojego?

  • 38. Data: 2009-09-17 22:03:43
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-17 00:16:32 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > A możesz postawić jeszcze kilka? Najlepiej ciemną kartkę. :)

    Nie chce mi się.
    Nie fotografuję dekielków.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2009-09-17 22:18:25
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    JA wrote:

    > Nie fotografuję dekielków.

    Dziwak ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 40. Data: 2009-09-17 22:19:54
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-17 18:42:51 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Być może moja forma jest wg Ciebie osiągana jakimiś karkołomnymi zabiegami.
    > W istocie piszę między dłubaniem w zębach a dłubaniem w uchu, żeby nie napisać,
    > że innym dłubaniem. ;)
    Jesteś nieprzyjemny.

    > I chyba Cię boli właśnie moja łatwość pisania. :)
    Grafomania.

    > Ciebie i nie tylko Ciebie, ale także ,,kapłanów'', z którymi toczę
    > (pod górę?) wojnę od lat. :)
    Jaka to grupa? O fotografii, czy coś przeoczyłem?

    > Moja treść jest prosta: widzę dużą różnicę pomiędzy 3200 i 1600.
    > Niestety widzę, że dla +1EV na 1600 mam znacznie ciemniejsze
> [...]
    Jest nieźle. na 11 linijek tekstu 5 na temat.
    Oby tak dalej, może statystyki się poprawią.

    > A Ty musisz usuwać z życia tych, którzy mają zdanie inne niż Ty. :)
    > I usuwasz głupimi pytaniami o to, co palą Twoi adwersarze. :) Niestety
    > na ,,kościelne'' docinki Bóg zsyła spalenie Rycerstwa pod Jeżewem. :)
    Niestety pomyliłem się.

    > Proponowałem wielokrotnie ,,Kościołowi'', aby dał mi spokój i zabrał
    > popierdoleńców takich jak Ty, ale że życie ich (czyli Twoje) jest dla
    > ,,Kościoła'' bezwartościowe -- nie zabierają... :)
    Emotikony nie pomogą. Zważaj na słowa.

> [...]
    > wykonujesz jak marionetka. Tym ludziom (,,Kościołowi'') przeszkadza to,
    > że im nie płacę. :) Nie płacę, ale ofiarę (całopalną) złożyłem. ;)
    Myślałem, że Mikołaj przesadza. Jednak nie. Ty coś palisz i jeszcze
    czymś przepijasz. Odstaw to bo wyraźnie Ci to nie służy.

> [...]
    > Bóg przedwczesną śmiercią ,,świętego'' wyjawił ludziom swoją wolę. :)
    > A moja datę urodzin umieścił w godzinie śmierci ,,wielkiego'' Polaka. :)
    Pamiętaj, że Twoja wolność kończy się tam gdzie zaczyna moja. Wolność
    słowa także.

    > Teraz forma mniej wyszukana? :) Teraz mówię językiem teologów i
    > prywatnym językiem księży? :)
    >
    > Nie daję -- i nie dam szmalu na ,,Kościół''. :)
    Twoja wola, nikt Cię do tego nie zmusza.

    > I (jak mawiała ,,kościelna'' dziwka Łucja Stalenczyk) basta! ;)
    Pisałem wyżej. Zważaj na słowa.

    > Liżcie rany, rodzice Rycerstwa spalonego pod Jeżewem. :)
    > Ja -- nie dam na ,,Kościół''. :)
    Powtarzasz się. Już to czytałem.

    > Módlcie się, straszcie mnie diabłem, piekłem, szatanem, Lucyferem,
    > wieczną męką...
    > A ja -- nie dam. :)
    Amen.

    > Nakręcajcie popierdoleńców takich jak Mikolaj Tutak, którym nie podoba
    > się moja ,,wyszukana forma'', a ja -- nie dam na ,,Kościół'' swoich dóbr. :)
    Nareszcie koniec.