    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: CHDK dla Eosa 400D: spot + ISO 3200
    Date: Thu, 17 Sep 2009 18:42:51 +0200
    <16aqpn17ozpre$.dlg@kojer.kojer> <h8g6c3$8q3$1@news.onet.pl>
    <h8g97u$ag2$1@nemesis.news.neostrada.pl> <1fin1azlmdhz3$.dlg@kojer.kojer>
    <h8h02u$e10$1@nemesis.news.neostrada.pl> <qr5an9moapqk$.dlg@kojer.kojer>
    <h8idjq$8vf$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h8j6q5$sgn$1@inews.gazeta.pl>
    <h8jbc8$8rd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h8mhf8$qf$1@inews.gazeta.pl>
    <h8ocd2$nn9$2@inews.gazeta.pl> <h8oq69$gpg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h8p0jq$jbb$1@inews.gazeta.pl> <h8p1jp$n3l$1@inews.gazeta.pl>
    <h8r0r0$ghf$1@inews.gazeta.pl> <h8rha3$qhn$1@inews.gazeta.pl>
    <h8ridv$202$1@inews.gazeta.pl> <h8rivf$4a0$1@inews.gazeta.pl>
    <h8rl03$b6n$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h8rng5$lnl$1@inews.gazeta.pl>
    <h8t1cd$g63$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    "Mikolaj Tutak" h8t1cd$g63$...@a...news.neostrada.pl

    > Wyśmiewam Twoje posty, w których starasz się aby forma była "wyszukana",

    Być może moja forma jest wg Ciebie osiągana jakimiś karkołomnymi zabiegami.
    W istocie piszę między dłubaniem w zębach a dłubaniem w uchu, żeby nie napisać,
    że innym dłubaniem. ;)

    I chyba Cię boli właśnie moja łatwość pisania. :)

    Ciebie i nie tylko Ciebie, ale także ,,kapłanów'', z którymi toczę
    (pod górę?) wojnę od lat. :)

    -=-

    Moja treść jest prosta: widzę dużą różnicę pomiędzy 3200 i 1600.
    Niestety widzę, że dla +1EV na 1600 mam znacznie ciemniejsze
    zdjęcie niż na 3200 bez korekty EV.

    Dla mnie wiadome 3200 ma sens.
    Dla Ciebie to 3200 nie ma sensu.

    -=-

    A Ty musisz usuwać z życia tych, którzy mają zdanie inne niż Ty. :)
    I usuwasz głupimi pytaniami o to, co palą Twoi adwersarze. :) Niestety
    na ,,kościelne'' docinki Bóg zsyła spalenie Rycerstwa pod Jeżewem. :)

    Proponowałem wielokrotnie ,,Kościołowi'', aby dał mi spokój i zabrał
    popierdoleńców takich jak Ty, ale że życie ich (czyli Twoje) jest dla
    ,,Kościoła'' bezwartościowe -- nie zabierają... :)

    -=-

    Gdyby Ci przeszkadzała moja ,,wyszukana forma'', nie czytałbyś mnie.
    Tobie przeszkadza coś innego. Tobie albo raczej tym, których polecenia
    wykonujesz jak marionetka. Tym ludziom (,,Kościołowi'') przeszkadza to,
    że im nie płacę. :) Nie płacę, ale ofiarę (całopalną) złożyłem. ;)

    Za Twoim pośrednictwem -- spierdalajcie Księża na drzewa. :)
    Skurwiel zdechł, a w jego miejsce jest inny papież. :)
    I poparcia tego innego papieża -- nie macie. :)
    Bóg przedwczesną śmiercią ,,świętego'' wyjawił ludziom swoją wolę. :)
    A moja datę urodzin umieścił w godzinie śmierci ,,wielkiego'' Polaka. :)

    Teraz forma mniej wyszukana? :) Teraz mówię językiem teologów i prywatnym językiem
    księży? :)

    Nie daję -- i nie dam szmalu na ,,Kościół''. :)
    I (jak mawiała ,,kościelna'' dziwka Łucja Stalenczyk) basta! ;)
    Liżcie rany, rodzice Rycerstwa spalonego pod Jeżewem. :)
    Ja -- nie dam na ,,Kościół''. :)
    Módlcie się, straszcie mnie diabłem, piekłem, szatanem, Lucyferem, wieczną męką...
    A ja -- nie dam. :)

    Nakręcajcie popierdoleńców takich jak Mikolaj Tutak, którym nie podoba
    się moja ,,wyszukana forma'', a ja -- nie dam na ,,Kościół'' swoich dóbr. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'