    From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: CHDK dla Eosa 400D: spot + ISO 3200
    Date: Fri, 18 Sep 2009 00:19:54 +0200
    <16aqpn17ozpre$.dlg@kojer.kojer> <h8g6c3$8q3$1@news.onet.pl>
    <h8g97u$ag2$1@nemesis.news.neostrada.pl> <1fin1azlmdhz3$.dlg@kojer.kojer>
    <h8h02u$e10$1@nemesis.news.neostrada.pl> <qr5an9moapqk$.dlg@kojer.kojer>
    <h8idjq$8vf$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h8j6q5$sgn$1@inews.gazeta.pl>
    <h8jbc8$8rd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h8mhf8$qf$1@inews.gazeta.pl>
    <h8ocd2$nn9$2@inews.gazeta.pl> <h8oq69$gpg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h8p0jq$jbb$1@inews.gazeta.pl> <h8p1jp$n3l$1@inews.gazeta.pl>
    <h8r0r0$ghf$1@inews.gazeta.pl> <h8rha3$qhn$1@inews.gazeta.pl>
    <h8ridv$202$1@inews.gazeta.pl> <h8rivf$4a0$1@inews.gazeta.pl>
    <h8rl03$b6n$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h8rng5$lnl$1@inews.gazeta.pl>
    <h8t1cd$g63$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h8tp22$2op$1@inews.gazeta.pl>

    On 2009-09-17 18:42:51 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Być może moja forma jest wg Ciebie osiągana jakimiś karkołomnymi zabiegami.
    > W istocie piszę między dłubaniem w zębach a dłubaniem w uchu, żeby nie napisać,
    > że innym dłubaniem. ;)
    Jesteś nieprzyjemny.

    > I chyba Cię boli właśnie moja łatwość pisania. :)
    Grafomania.

    > Ciebie i nie tylko Ciebie, ale także ,,kapłanów'', z którymi toczę
    > (pod górę?) wojnę od lat. :)
    Jaka to grupa? O fotografii, czy coś przeoczyłem?

    > Moja treść jest prosta: widzę dużą różnicę pomiędzy 3200 i 1600.
    > Niestety widzę, że dla +1EV na 1600 mam znacznie ciemniejsze
    > zdjęcie niż na 3200 bez korekty EV.
    >
    > Dla mnie wiadome 3200 ma sens.
    > Dla Ciebie to 3200 nie ma sensu.
    Jest nieźle. na 11 linijek tekstu 5 na temat.
    Oby tak dalej, może statystyki się poprawią.

    > A Ty musisz usuwać z życia tych, którzy mają zdanie inne niż Ty. :)
    > I usuwasz głupimi pytaniami o to, co palą Twoi adwersarze. :) Niestety
    > na ,,kościelne'' docinki Bóg zsyła spalenie Rycerstwa pod Jeżewem. :)
    Niestety pomyliłem się.

    > Proponowałem wielokrotnie ,,Kościołowi'', aby dał mi spokój i zabrał
    > popierdoleńców takich jak Ty, ale że życie ich (czyli Twoje) jest dla
    > ,,Kościoła'' bezwartościowe -- nie zabierają... :)
    Emotikony nie pomogą. Zważaj na słowa.

    > Gdyby Ci przeszkadzała moja ,,wyszukana forma'', nie czytałbyś mnie.
    > Tobie przeszkadza coś innego. Tobie albo raczej tym, których polecenia
    > wykonujesz jak marionetka. Tym ludziom (,,Kościołowi'') przeszkadza to,
    > że im nie płacę. :) Nie płacę, ale ofiarę (całopalną) złożyłem. ;)
    Myślałem, że Mikołaj przesadza. Jednak nie. Ty coś palisz i jeszcze
    czymś przepijasz. Odstaw to bo wyraźnie Ci to nie służy.

    > Za Twoim pośrednictwem -- spierdalajcie Księża na drzewa. :)
    > Skurwiel zdechł, a w jego miejsce jest inny papież. :)
    > I poparcia tego innego papieża -- nie macie. :)
    > Bóg przedwczesną śmiercią ,,świętego'' wyjawił ludziom swoją wolę. :)
    > A moja datę urodzin umieścił w godzinie śmierci ,,wielkiego'' Polaka. :)
    Pamiętaj, że Twoja wolność kończy się tam gdzie zaczyna moja. Wolność
    słowa także.

    > Teraz forma mniej wyszukana? :) Teraz mówię językiem teologów i
    > prywatnym językiem księży? :)
    >
    > Nie daję -- i nie dam szmalu na ,,Kościół''. :)
    Twoja wola, nikt Cię do tego nie zmusza.

    > I (jak mawiała ,,kościelna'' dziwka Łucja Stalenczyk) basta! ;)
    Pisałem wyżej. Zważaj na słowa.

    > Liżcie rany, rodzice Rycerstwa spalonego pod Jeżewem. :)
    > Ja -- nie dam na ,,Kościół''. :)
    Powtarzasz się. Już to czytałem.

    > Módlcie się, straszcie mnie diabłem, piekłem, szatanem, Lucyferem,
    > wieczną męką...
    > A ja -- nie dam. :)
    Amen.

    > Nakręcajcie popierdoleńców takich jak Mikolaj Tutak, którym nie podoba
    > się moja ,,wyszukana forma'', a ja -- nie dam na ,,Kościół'' swoich dóbr. :)
    Nareszcie koniec.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam