  • 21. Data: 2009-04-29 13:52:19
    Temat: Re: CBF1000- rynek wtorny...
    Od: a...@g...com

    On 29 Kwi, 14:47, fv <f...@c...com> wrote:

    > Bezużyteczna jest w takim sensie, że jako turystyk służy do nawijania dużej ilości
    kilometrów. Każdy
    > kilometr to jakaś szansa na paciaka z powodu braku ABS. Im więcej tych kilometrów
    tym większa szansa.
    > Nowy motocykl bez ABS to właściwie pomyłka - ja np. kupiłem swojego bez ABS tylko
    dlatego że nie
    > było takiej opcji do niego. Już 3x miałem sytuację gdy ABS by się przydał, z czego
    jedna nie
    > zakończyła się szlifem tylko dlatego, że ktoś mi zjechał z drogi i miałem gdzie
> [...]
    A czy przypadkiem nie uważasz że słowo "bezużyteczny" w przypadku
    wersji bez ABS jest przegięciem?

    --
    Artur

  • 22. Data: 2009-04-29 16:18:25
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Piotr pisze:

    > mi dzis rano wsciekla sie aukcja (chyba wciaz spalem;]
    > na ukeowym jebaju - cholera (z nicka wynika, ze jednak Ona:) kilka sekund
    > przed
    > koncem mnie przebila
    > ladna sztuka, jeszcze na gwarancji fabrycznej+full dodatki za ok. 23kPLN
    > nie moge przebolec
    > pzdrw
    > Piotr

    snip.pl Twoim przyjacielem.
    --
    Qlfon, Kraków

  • 23. Data: 2009-04-29 16:35:25
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Sqeeb" <s...@i...community> wrote
    >A kto to ten ABS? ;->

    To ten koles ktory na tarce przed swiatlami
    mysli za Ciebie, ze jest slisko.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 24. Data: 2009-04-29 16:49:49
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    fv pisze:

> [...]
    odpuścić heble.

    > I oczywiście teraz: to idź do szkoły ucz się hamować. Tak, tak.

    I w ten oto sposob spece od marketingu i sprzedazy stworzyli nowa
    potrzebe ktorej "musza" sprostac.
    Generalnie zenua. Cale dziesieciolecia ludzie jezdzili bez ABS,
    wywracali sie albo i nie ale jezdzili. Teraz ci z ABS dalej sie
    wywracaja ale nie rozumieja czemu, przeciez mieli ABS...

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 25. Data: 2009-04-29 16:53:30
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Qlfon pisze:

    > snip.pl Twoim przyjacielem.

    No ja sie dziwie jak bez tego ludzie moga powaznie myslec o zakupac na
    jebaju.

  • 26. Data: 2009-04-29 17:01:05
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kuczu pisze:

    > No ja sie dziwie jak bez tego ludzie moga powaznie myslec o zakupac na
    > jebaju.

    a wiesz ze mogą? :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 27. Data: 2009-04-29 17:06:35
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > snip.pl Twoim przyjacielem.

    dupa tam
    3 razy sie "sparzylem"-
    bym sam klikal --> bym kupil
    zaufalem snajperowi i ... nie kupilem

    pzdrw
    Piotr

  • 28. Data: 2009-04-29 17:07:40
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > No ja sie dziwie jak bez tego ludzie moga powaznie myslec o zakupac na
    > jebaju.

    jakos sie udaje...czasem
    ale moze ja "niepowazne" podejscie mam;]

    pzdrw
    Piotr

  • 29. Data: 2009-04-29 17:08:19
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > a wiesz ze mogą? :)
    >
    > --
    > Arni Toruń

    czyli nie tylko ja moge?!;))

  • 30. Data: 2009-04-29 17:11:00
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@N...spam> wrote:

    >a wiesz ze mogą? :)

    Mysleć to nie wszystko, skutecznosc jeszcze trza miec;)
    Jebaj nie jebaj, mnie tam przeszlo strzelanie z reki z powodu
    nadmiernych skokow cisnienia.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10