  • 11. Data: 2009-04-29 11:39:42
    Temat: Re: CBF1000- rynek wtorny...
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > Znoajomy tez szuka
    > wczoraj sie sprzedal lekko uszkodzony w Kielcach
    > 2007 e za 17500
    aaa ten czarny?
    ogladalem, ale szlifniety..
    wole bez...;)

    mi dzis rano wsciekla sie aukcja (chyba wciaz spalem;]
    na ukeowym jebaju - cholera (z nicka wynika, ze jednak Ona:) kilka sekund
    przed
    koncem mnie przebila
    ladna sztuka, jeszcze na gwarancji fabrycznej+full dodatki za ok. 23kPLN
    nie moge przebolec
    pzdrw
    Piotr

  • 12. Data: 2009-04-29 11:42:10
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote in message

    > Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To zwroc uwage jak ujal to Fv:
    > "bo to były wersje bez ABS (w sumie bezużyteczne, ale jednak nówki)"
    > Czyli wynika z powyzszego, ze bez ABSU to jest zlom.

    Wor w czytnikach sluzy selekcji uporczywych. Czysto i elegancko.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-04-29 11:43:30
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > O,czyli gupi jezdem,cieszył mnie do dzisiaj brak ABSa(W Beemkach jego brak
    > jest wyposażeniem dodatkowym)
    A ja wczoraj sie przeszedlem na to skrzyzowanie gdzie mielismy paciaka. I
    wyszlo, ze kolo ucieklo mi na jakims rozlanym syfie. Ogolnie miejsce
    nieciekawe bo jeszcze procz tego lezy tam troche piasku i pelno jest dziur .
    I tak sobie pomyslalem, ze jakbym mial ABS to chybabym pieprznal w tego
    civica bo i tak bym na tym gownie nie wyhamowal.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 14. Data: 2009-04-29 11:49:49
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

> [...]
    > . I tak sobie pomyslalem, ze jakbym mial ABS to chybabym pieprznal w tego
    > civica bo i tak bym na tym gownie nie wyhamowal.

    Ewentualnie mógłbyś miec trochę dłuzszą drogę hamowania na dziurach,miałem
    na czymś w rodzaju tarki przed skrzyżowaniem pełnego pampersa- ABS odpuścił
    na jakieś 2m i prawie wpakowałem się w gościowi w kufer

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 15. Data: 2009-04-29 12:08:09
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
    > Elou!
    > "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote in message

    > Wor w czytnikach sluzy selekcji uporczywych. Czysto i elegancko.

    w sensie ze ja, Bartek czy Fv taki uporczywy?

  • 16. Data: 2009-04-29 12:10:13
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Ewentualnie mógłbyś miec trochę dłuzszą drogę hamowania na dziurach,miałem
    > na czymś w rodzaju tarki przed skrzyżowaniem pełnego pampersa- ABS
    > odpuścił na jakieś 2m i prawie wpakowałem się w gościowi w kufer
    Nie wydaloby, facet ruszyl jak bylismy 4 metry od niego, 2 metry hamowania,
    2 metry slizgu.
    W sumie wywaliem moto bo jeszcze probowalem go ominac.

    BTW
    Moja lepsza polowa dzien wczesniej powiedziala, ze musimy zmienic trase bo
    po tych dziurach i szynach to ja kiedys zgubie :)

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 17. Data: 2009-04-29 12:41:40
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci

    > w sensie ze ja, Bartek czy Fv taki uporczywy?

    Na podanym (czyli u mnie widac) przez Was przykladzie (ktorego nie widac)
    doradzilem obu panom jak unikac znuzenia czytaniem grupy.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 18. Data: 2009-04-29 12:47:37
    Od: fv <f...@c...com>

    Kuczu wrote:

    > Znaczy bez ABS-u sie juz dzisiaj nie da jezdzic ?

    No ja jeżdżę jakoś, ale żałuję że nie mam ABS.

    Chodzi o to, że ciężka turystyczna maszyna bez ABS była jak widać rynkowo mało
    atrakcyjna i
    prowadzono wyprzedaż po 8tys mniej niż wersja z ABS.

    Bezużyteczna jest w takim sensie, że jako turystyk służy do nawijania dużej ilości
    kilometrów. Każdy
    kilometr to jakaś szansa na paciaka z powodu braku ABS. Im więcej tych kilometrów tym
    większa szansa.
    Nowy motocykl bez ABS to właściwie pomyłka - ja np. kupiłem swojego bez ABS tylko
    dlatego że nie
    było takiej opcji do niego. Już 3x miałem sytuację gdy ABS by się przydał, z czego
    jedna nie
    zakończyła się szlifem tylko dlatego, że ktoś mi zjechał z drogi i miałem gdzie
    odpuścić heble.

    I oczywiście teraz: to idź do szkoły ucz się hamować. Tak, tak.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 19. Data: 2009-04-29 12:55:46
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 29 Apr 2009 14:47:37 +0200) ktos podajacy sie za fv
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    [...]

    > I oczywiście teraz: to idź do szkoły ucz się hamować. Tak, tak.

    Lepiej miec ABS, ale jak nie ma to taki jednodniowy kurs tez moze dupe
    uratowac. W zeszlym roku na szkoleniu w suzuki mniej wiecej opanowalem
    emulowanie ABSu za pomoca prawej dloni. W tym roku od pierwszej proby
    udawalo mi sie to robic bez wiekszych problemow.

    Chociaz wiadomo, ze szkolenie na kursie, gdzie jestes skoncentrowany i
    wiesz, ze bedziesz hamowal nijak sie ma do sytuacji, gdy cos wyjezdza
    nagle z podporzadkowanej. Niemniej jednak polecam.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 20. Data: 2009-04-29 13:16:58
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 29 Apr 2009 14:41:40 +0200
    "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Na podanym (czyli u mnie widac) przez Was przykladzie (ktorego nie widac)
    > doradzilem obu panom jak unikac znuzenia czytaniem grupy.

    A nie prościej iść polatać? Albo chociaż się dotlenić? Taka ładna
    pogoda...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb