  • 1. Data: 2009-04-29 10:08:43
    Temat: CBF1000- rynek wtorny...
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    witam
    zasadniczo brak rynku wtornego dla w/w modelu.
    za nowy? nie oplaca sie sprowadzac?
    czy inne zaleznosci na ktore nie wpadlem?
    pzdrw
    Piotr

    pees
    zasadniczo szukam zdecydowanie, by zanabyc drogo kupna;]

    jesli ktos cos gdzies....

  • 2. Data: 2009-04-29 10:19:36
    Temat: Re: CBF1000- rynek wtorny...
    Od: fv <f...@c...com>

    Piotr wrote:
    > zasadniczo brak rynku wtornego dla w/w modelu.
    > za nowy? nie oplaca sie sprowadzac?
    > czy inne zaleznosci na ktore nie wpadlem?

    1. W styczniu tego roku był do wzięcia nówka sztuka za ~27tys w salonach Hondy. Może
    jeszcze nawet
    mają, bo to były wersje bez ABS (w sumie bezużyteczne, ale jednak nówki)
    2. Jak już ktoś kupił to na pewno jest zadowolony, bo maszyna jest wypasiona -> nie
    sprzeda
    3. Brzydkie to jak noc a silnik litr - nie wiadomo jaką dać cenę. Dla jednego za
    drogi (bo brzydki)
    a dla drugiego za tani (bo litra za tyle sprzedać?). Ryzyko...

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 3. Data: 2009-04-29 10:42:59
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    fv pisze:

    > to były wersje bez ABS (w sumie bezużyteczne, ale jednak nówki)

    Znaczy bez ABS-u sie juz dzisiaj nie da jezdzic ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-04-29 10:47:59
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Znaczy bez ABS-u sie juz dzisiaj nie da jezdzic ?

    No nie da sie. Przeciez czytasz precle i widzisz co mlodziez wypisuje.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 5. Data: 2009-04-29 10:57:42
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 29 Apr 2009 12:47:59 +0200
    Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > No nie da sie. Przeciez czytasz precle i widzisz co mlodziez wypisuje.

    A kto to ten ABS? ;->

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 6. Data: 2009-04-29 11:16:57
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > zasadniczo brak rynku wtornego dla w/w modelu.
    > za nowy? nie oplaca sie sprowadzac?
    > czy inne zaleznosci na ktore nie wpadlem?

    Znoajomy tez szuka
    wczoraj sie sprzedal lekko uszkodzony w Kielcach
    2007 e za 17500
    Ogolnie za nowy sprzet zeby sie ludzie pozbywali

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 7. Data: 2009-04-29 11:17:51
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > No nie da sie. Przeciez czytasz precle i widzisz co mlodziez wypisuje.

    sie czepiacie

    jak daja to biore-lubie miec;]

    tylko jeden post na temat..

    coz, moze to zblizajaca sie majowka...
    pzdrw
    Piotr

  • 8. Data: 2009-04-29 11:32:12
    Od: a...@g...com

    On 29 Kwi, 12:19, fv <f...@c...com> wrote:
    > mają, bo to były wersje bez ABS (w sumie bezużyteczne, ale jednak nówki)
    Co bezużyteczne? Motocykl? To są jakieś żarty?

    --
    Artur

  • 9. Data: 2009-04-29 11:32:14
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > sie czepiacie
    >
    > jak daja to biore-lubie miec;]
    To zwroc uwage jak ujal to Fv:
    "bo to były wersje bez ABS (w sumie bezużyteczne, ale jednak nówki)"
    Czyli wynika z powyzszego, ze bez ABSU to jest zlom.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 10. Data: 2009-04-29 11:37:19
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" napisał w wiadomości

    > To zwroc uwage jak ujal to Fv:
    > "bo to były wersje bez ABS (w sumie bezużyteczne, ale jednak nówki)"
    > Czyli wynika z powyzszego, ze bez ABSU to jest zlom.
    O,czyli gupi jezdem,cieszył mnie do dzisiaj brak ABSa(W Beemkach jego brak
    jest wyposażeniem dodatkowym)
    :-)

    Tomek
    BMWR1100S