  • 1. Data: 2009-04-29 07:09:50
    Temat: Ochraniacze na kolana - jakie?
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    Mam spodnie goreteksowe, ale nie motocyklowe.
    Nie mają ochraniaczy na kolanach. Szkoda mi kupować "prawdziwe motocyklowe"
    więc kombinuję, jakie ochraniacze by tu dokupić. Widzę, że są takie
    poważne - potężne osłony kolanowe do kupienia, ale to raczej do crossu chyba
    a nie do codziennej jazdy.

    Co się stosuje w spodniach? Czy da się takie "delikatniejsze" ochraniacze
    gdzieś kupić? Widzę, że generalny podział jest na "potężne osłony" i na
    "ocieplacze". A może warto kupić jakieś ochraniacze siatkarskie?

    MN

  • 2. Data: 2009-04-29 07:14:36
    Temat: Re: Ochraniacze na kolana - jakie?
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote

    > A może warto kupić jakieś ochraniacze siatkarskie?

    Zamierzasz grac w goreteksowych spodniach w siatkowke?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 3. Data: 2009-04-29 07:17:32
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    > Mam spodnie goreteksowe, ale nie motocyklowe.
    > Nie mają ochraniaczy na kolanach. Szkoda mi kupować "prawdziwe motocyklowe"

    Nie rozumiem dlaczego "szkoda ci kupowac" ochraniaczy motocyklowych ??
    Oczywiscie mozesz jezdzic bez, ale przy ew. szlifie i zahaczeniu rzepka kolana o
    wystajacy kraweznik zmienisz zdanie.
    Oczywiscie ze siatkarskie sa lepsze niz zadne, ale zdaj sobie sprawe z tego jaki
    sily dzialaja na siatkarza podczas upadku, a jakie na lecacego po asfalcie
    motocykliste.
    Ja bym na twoim miejscu nie czynil tak pozornych oszczednosci. Bezpieczenstwo na
    pierwszymi miejscu, ale oczywiscie wybor nalezy do ciebie

    Z.

    PS
    Moja rada: szukaj ochraniaczy stricte motocyklowych do tego z atestem i logo
    "CE"

  • 4. Data: 2009-04-29 07:19:01
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

    Szukasz ochraniaczy do założenia na spodnie czy pod spód?
    Jak jeżdżę po mieście i nie chce mi się texowych spodni zakładać to
    jeżdżę w jeansach + ochraniacze kupione w sklepie sportowym jako
    deskorolkowe/rolkowe. Działa to całkiem fajnie, bo są lekkie, nie
    uwierają i chronią przed wiatrem. Jak zareagują przy spotkaniu z
    asfaltem z większą niż przewidziana dla nich prędkością nie wiem i
    sprawdzać nie zamierzam :P

    Tu masz cały dział na allegro z takimi duperelami, coś sobie znajdziesz:
    http://allegro.pl/13760_ochraniacze.html

  • 5. Data: 2009-04-29 07:27:51
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    > Nie rozumiem dlaczego "szkoda ci kupowac" ochraniaczy motocyklowych ??

    Szkoda mi kupować spodni, gdy mam inne.

    A "pełne motocyklowe ochraniacze" to na przykład takie:
    http://allegro.pl/item606464445_ochraniacze_na_kolan
    a_polisport_devil_ochrona100.html

    Jak dla mnie - to znacznie więcej, niż to, co jest w spodniach
    motocyklowych.
    Stąd moje pytanie: co jest odpowiednikiem ochraniaczy wszytych w spodnie?

    Pomysł Pawła w poście poniżej wydaje się fajnym wyjściem pośrednim -
    ochraniacze dla rolkarzy, które da się schować pod spodnie, lub nawet na -
    jeśli zajdzie taka potrzeba.

  • 6. Data: 2009-04-29 07:47:34
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Paweł Burdzy pisze:
    > jeżdżę w jeansach + ochraniacze kupione w sklepie sportowym jako
    > deskorolkowe/rolkowe.

    no właśnie miałem napisać, że wczoraj widziałem gościa pomykającego na
    jakiejś armaturze w koszulce i jeansach, ale z ochraniaczami
    wyglądającymi jak rolkowe: na łokcie, nadgarstki i kolana. Szczególnie
    te nadgarstki i łokcie mnie ujęły... ;-)

    Zawsze coś... Wszak prędkości rolkarzy i armaturowców - zbliżone :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2009-04-29 07:49:19
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    (pj) pisze:

> [...]
    > te nadgarstki i łokcie mnie ujęły... ;-)
    >
    > Zawsze coś... Wszak prędkości rolkarzy i armaturowców - zbliżone :-P
    Eeeee coś ty ... są znacznie szybsi (tzn. rolkarze)

  • 8. Data: 2009-04-29 07:58:03
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

> [...]
    > łokcie mnie ujęły... ;-)
    >
    > Zawsze coś... Wszak prędkości rolkarzy i armaturowców - zbliżone :-P

    Czy ochraniacze na łokcie w kurtce są lepsze od tych rolkowych?

  • 9. Data: 2009-04-29 07:58:38
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Paweł Burdzy pisze:

    > Działa to całkiem fajnie, bo są lekkie, nie
    > uwierają i chronią przed wiatrem. Jak zareagują przy spotkaniu z
    > asfaltem z większą niż przewidziana dla nich prędkością nie wiem i
    > sprawdzać nie zamierzam :P
    Co to znaczy "działa fajnie"? Albo stosujesz zabezpieczenia bo
    przewidujesz możliwość ich wykorzystania albo daruj je sobie jeśli
    sprawdzać skuteczności nie zamierzasz. Krótkie spodnie są jeszcze
    lzejsze i nie uwierają

    --
    AL F650 & LC4

  • 10. Data: 2009-04-29 08:51:08
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    > A "pełne motocyklowe ochraniacze" to na przykład takie:
    > http://allegro.pl/item606464445_ochraniacze_na_kolan
    a_polisport_devil_ochrona100.html

    To nie lepiej ci kupic komplet profesjonalnych ochraniaczy na cale spodnie
    (kolana i biodra) za nie wiele wiecej ??
    http://halvarssons.pl/motocykle/akcesoria_protector_
    kit_pants_01.html

    zonda