  • 1. Data: 2009-04-29 08:45:14
    Temat: Treningi na Torze Poznan 2009 - info
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Jakby kogos interesowalo:

    1) TERMINY
    Treningi odbywają się od godziny 15:00 do 18:00, w sezonie 2009 w środy.
    Poniżej publikujemy terminy treningów:

    6 maja
    20 maja
    27 maja

    17 czerwca

    8 lipca
    15 lipca
    22 lipca

    5 sierpnia
    12 sierpnia
    19 sierpnia

    2 września
    9 września
    23 września
    30 września

    2) CENY:
    Płatne gotówką, na bramie wjazdowej:

    MOTOCYKLE
    Uczestnicy treningu 100 zł,
    Członkowie Automobilklubu Wielkopolski 50 zł,
    Zawodnicy licencjonowani AW* bezpłatnie

    SKUTERY
    Uczestnicy treningu 20 zł,
    Członkowie Automobilklubu Wielkopolski 10 zł,
    Zawodnicy licencjonowani AW* bezpłatnie

    SUPERMOTO
    Uczestnicy treningu 40 zł,
    Członkowie Automobilklubu Wielkopolski 20 zł,
    Zawodnicy licencjonowani AW* bezpłatnie

    *Zawodników licencjonowanych obowiązuje posiadanie ważnej licencji do
    okazania na bramie wjazdowej na tor.

    3) WYMOGI:

    1) Norma głośności:
    ? motocykle zawodników (grupa A) - zgodnie z Regulaminem Ramowym
    Wyścigów Motocyklowych na rok 2009

    ? motocykle amatorów (bez licencji) - wg danych zawartych na tabliczce
    znamionowej; w przypadku jej braku obowiązuje limit 98 dB
    Pomiar głośności zostanie przeprowadzony przed bramą wjazdową na Tor.

    2) Własny motocykl (nie udostępniamy motocykli!)

    3) Podstawowy strój motocyklisty:

    - kask
    - rękawice
    - buty
    - kombinezon (1 lub 2 częściowy, skórzany lub z materiału
    trudnościeralnego).

    4) Podpisanie oświadczenia (brama)

    5) Znajomość podstawowych zasad poruszania się po torze:

    - bezwzględny nakaz jazdy w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara
    - bezwzględny zakaz zatrzymywania się na nitce toru
    - flaga żółta - niebezpieczeństwo na danym odcinku toru - zwolnij
    - flaga zielona - koniec odcinka z niebezpieczeństwem - możesz przyspieszyć
    - flaga czerwona - koniec treningu, należy spokojnie dokończyć okrążenie
    i zjechać do bazy treningu
    - flaga w czerwono-żółte pasy - śliski odcinek toru (rozlany olej lub
    inny płyn), zwolnij.

    4) INFORMACJE DODATKOWE:

    - wjazd na tor możliwy od godz. 14:30 po załatwieniu formalności na bramie
    - kasa czynna do 18:00
    - w pobliżu toru znajduje się stacja benzynowa (<1km od bramy toru)
    - na treningach nie ma pomiaru czasu

    Grupa motocykli drogowych zostanie podzielona na trzy grupy:
    o grupa A: zawodnicy licencjonowani (licencja A i B)
    o dwie grupy B tj. B1 i B2: kierowcy bez licencji sportowych

    Grupa Skuterów i Supermoto zostanie podzielona na dwie grupy:
    o Skutery:
    o Supermoto:

    źródło:
    http://www.aw.poznan.pl/motocykle/treningi.html

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 2. Data: 2009-04-29 10:02:23
    Temat: Re: Treningi na Torze Poznan 2009 - info
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Piotr May pisze:

    > Grupa Skuterów i Supermoto zostanie podzielona na dwie grupy:
    > o Skutery:
    > o Supermoto:

    urocze :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-04-29 10:13:08
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr May" napisał w wiadomości
    > 2) CENY:
    > Płatne gotówką, na bramie wjazdowej:
    > MOTOCYKLE
    > Uczestnicy treningu 100 zł, SKUTERY
    > Uczestnicy treningu 20 zł,
    > SUPERMOTO
    > Uczestnicy treningu 40 zł,

    Nie rozumiem troszeczkę cenników,nie wiesz dlaczego są takie rozbieżności w
    cenach?

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 4. Data: 2009-04-29 10:25:59
    Od: fv <f...@c...com>

    Piotr May wrote:
    > Treningi odbywają się od godziny 15:00 do 18:00, w sezonie 2009 w środy.

    Czy jest na miejscu ekipa lekarska? Czy można wykupić jednodniowe NNW na miejscu?

    Co się dzieje z uszkodzonym motocyklem, gdy właściciel jest odtransportowany do
    szpitala?

    Czy w razie tego typu wypadków, organizator jest w stanie powiadomić jakąś osobę
    (ICE)?

    Czy homologowany na UE (włożony db-killer) ale tuningowy wydech, niezgodny z
    tabliczką znamionową,
    zostanie dopuszczony? Na pewno jest głośniejszy od tabliczki.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 5. Data: 2009-04-29 12:21:27
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr May pisze:
    > Jakby kogos interesowalo:
    [...]

    przez "treningi" rozumie się możliwość wjazdu na tor razem z
    parędziesiątoma innymi amatorami = wolna amerykanka - tak?

    A nie wiesz, jak z mozliwością jazdy z trenerem, w stylu jak jeździłem
    parę lat temu (m.in. dzięki Twej uprzejmej gościnności) z dinvenem? A
    może wręcz można kogoś na miejscu "kupić" w tym celu, bez zapisywania
    się na kursy?

    PBNW
    --

    pozdr
    pj

  • 6. Data: 2009-04-29 14:05:09
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    fv pisze:

    > Czy jest na miejscu ekipa lekarska?

    tak

    > Czy można wykupić jednodniowe NNW na miejscu?

    nie sadze

    > Co się dzieje z uszkodzonym motocyklem, gdy właściciel jest odtransportowany do
    szpitala?

    pewnie zostaje na torze, miejsce na to jest. - ale nie dam sobie glowy
    uciac za to.

    > Czy w razie tego typu wypadków, organizator jest w stanie powiadomić jakąś osobę
    (ICE)?

    przy wjezdzie wypelniasz papierki gdzie jest miejsce i na tego typu
    informacje

    > Czy homologowany na UE (włożony db-killer) ale tuningowy wydech, niezgodny z
    tabliczką znamionową,
    > zostanie dopuszczony? Na pewno jest głośniejszy od tabliczki.

    wg regulaminu motocykl moze miec tyle dB ile widnieje na tabliczce
    znamionowej. (jesli jej nie ma - 98dB)

    btw
    proponuje skorzystac z linka ktorego podalem. Nawet jesli nie znajdziesz
    tam odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz numer telefonu na Tor.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 7. Data: 2009-04-29 14:09:05
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    (pj) pisze:

    > przez "treningi" rozumie się możliwość wjazdu na tor razem z
    > parędziesiątoma innymi amatorami = wolna amerykanka - tak?

    no czy taka wolna ?

> [...]
    > parę lat temu (m.in. dzięki Twej uprzejmej gościnności) z dinvenem? A
    > może wręcz można kogoś na miejscu "kupić" w tym celu, bez zapisywania

    Kursy pewnie beda jak zwykle w niektore weekendy, ale to juz trzeba
    sledzic info ze strony organizatorow tych kursow.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 8. Data: 2009-04-29 15:14:41
    Od: marider <m...@g...pl>

    Piotr May pisze:
    > Jakby kogos interesowalo:
    >
    > 1) TERMINY
    > Treningi odbywają się od godziny 15:00 do 18:00, w sezonie 2009 w środy.

    Kurde ale macie dobrze..

    Pzdr
    Pees: to jak to jest z wydechami- maja miec max 98dB czy 104dB? Musze
    swoj pomiarkowac, badania niebawem :)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 9. Data: 2009-04-29 17:11:52
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kurde ale macie dobrze..

    Powiedz jeszcze w którym miejscu jest to "dobrze"?

    Bo ja mogę powiedzieć gdzie jest źle :(.
    Mieszanie zawodników, amatorów, skuterów i supermoto w jedne dzień na trzy
    godziny. I do tego cena za motocykl wywalona w kosmos (oczywiście dla
    amatorów).
    Cieszę się, że kilka lat temu udało mi się parę razy przejechać sie po
    torze. Zabawa i nauka bardzo fajna. Ale wtedy były treningi dla zawodników i
    amatorów w inne dni, nie było skuterów i supermoto. A cena coś chyba połowe
    tego co teraz.
    No ale niestety od tego czasu działkowcy zrobili wielki skok na przód, a
    dziadki lesne do tył :(.

    pozdr.
    Mystik

  • 10. Data: 2009-04-29 19:27:11
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Piotr May wrote:

    > Kursy pewnie beda jak zwykle w niektore weekendy, ale to juz trzeba
    > sledzic info ze strony organizatorow tych kursow.

    Się podłączę do tematu - a jak to wygląda z przygotowaniem sprzętu od
    strony praktycznej? Coś słyszałem o zaklejaniu lamp, demontowaniu
    kierunków, zalewaniu chłodzenia wodą, itd. Jest tam miejsce gdzie można
    to oporządzić, czy każdy jak przyjedzie, tak wjeżdża?
    Byłoby miło, jakby ktoś obyty w temacie oświecił szaraczka :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.