  • Data: 2010-12-28 20:54:19
    Temat: Re: CB wsrod mobilkow....
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 10:39:12 +0100, Eli napisał(a):

    > Znaczy, skoro nie mają to powinni jeździć szybciej? Wtedy by mieli? LOL.

    Znaczy się, skoro nie mają, to nie powinni prowadzić. Jak się nauczą, to
    wóeczas tak.

    > Nie, ja Ci napisałem o tych, dla których czyjś poślizg oznaczał śmierć. W
    > mieście nie ma rowów, do których możesz sobie wjechać gratnadą a potem ją
    > wyciągnąć. Są chodniki i ludzie na nich.

    No i? Dalej dla Ciebie poślizg to wylot z drogi. Tymczasem poślizg to
    sposób na kontrolowany tor poruszania sie pojazdu.

    > Jasne, najlepiej jeździć po mieście 100 km/h a pieszym kazać chodzić
    > kanałami.

    Jasne, leopiej jeździć po mieście nawet 150km/h i móc zatrzymać się przed
    przejściem, jesliby na nie miał wejśc pieszy. Ale to wymaga umiejętności.

    --