  • Data: 2010-12-30 12:24:10
    Temat: Re: CB wsrod mobilkow....
    Od: "Eli" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy się, skoro nie mają, to nie powinni prowadzić. Jak się nauczą, to
    > wóeczas tak.

    O to to, zgadzam się, drogi by opustoszały i rzeczywiście znowu żyłoby się
    przyjemnie jak parenaście lat temu. Niby była wolna amerykanka na drogach,
    ale samochodów malutko - no raj.

    > No i? Dalej dla Ciebie poślizg to wylot z drogi. Tymczasem poślizg to
    > sposób na kontrolowany tor poruszania sie pojazdu.

    Na torze wyścigowym owszem, ciasne miasto nie jest miejscem na takie zabawy.
    Zresztą przykładowe wypadki, o których wspomniałem, najczęściej zdarzają się
    w piękną pogodę, na suchej drodze.

    > Jasne, leopiej jeździć po mieście nawet 150km/h i móc zatrzymać się przed
    > przejściem, jesliby na nie miał wejśc pieszy. Ale to wymaga umiejętności.

    Przed przejściem prawie nikt się nie zatrzymuje, piesi generalnie gówno
    obchodzą panów kierowców. Między innymi dlatego wcale mi nie żal złapanych
    na fotoradar, ukaranych mandatem za byle co, marudzących na drogą benzynę i
    rozbijających swoje "ałtka". ;)

    --
    pzdr, Eli