-
Data: 2010-02-16 17:47:34
Temat: Re: C4 Avant TDI
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
news:hlehjj$3ek$1@inews.gazeta.pl...
> Tu sie z Toba absolutnie zgadzam, jesli kogos nie stac na nowy samochod,
> niech lepiej faktycznie kupi duze i bezpieczne kilkuletnie zamiast malego,
> ciasnego toczydelka, ktore po splaceniu okaze sie mniej warte, niz samych
> odsetek za kredyt oddal bankowi. Chodzilo mi tylko o rozpatrywanie
> samochodu pod katem silnika, bo to akurat najmniejszy problem w
> wiekszosci.
ale Ty chyba naprawde nie czytales całego mojego posta, a jedynie dopisek,
ktory zamieściłem w drugim poście obok.
Przecież napisalem tam o różnych kosztach całości, a silnik to na deser,
jako ciekaostke, bo akurat ten zaskoczył mnie ceną.
> Silnik wyremontowac albo kupic drugi zaden problem, jak sam widzisz.
> Klopot w tym, ze wiekszosc 12.5-letnich Audi nie miala za soba latwego
> zycia i poza lataniem czego sie da, dochodzi jeszcze pytanie czy te
> poduszki, napinacze i strefy zgniotu jeszcze wogole tam sa.
da sie to sprawdzić i relatywnie tanio uzupełnić (znów na przykladzie Omegi,
trudno mi powiedzieć jak jest w Audi C4, ale obawiam sie ze z wyposażeniem
moze być gorzej)
> Chyba jednak lepiej spakowac rodzine w gole mondeo, ale miec pewnosc ze
> byle rowerzysta nie wbije ci pospawanych podluznic w kolano.
Wiesz, zakup uzywanego auta jest trudny. Zakup używanego 10 letniego jeszcze
trudniejszy.
W jednym i drugim przypadku mozesz trafić na smieć, zwlaszcza jesli wziać
pod uwage niefachowe naprawy blacharskie.
Z założenia odrzucam takie przypadki, bo jakby sie uprzec to i roczne auto
moze okazać sie wtopą.
Jesliz zakupione auto sprawdzisz pod względem przebytych napraw blacharskich
i nie rzuca sie w oczy nic niepokojącego - mozna przyjąc ze w 3 letnim
Mondeo jak i w 10 letniej Omedze czy Audi poziom bezpieczeństwa nie będzie
odbiegał bardzo mocno od siebie.
Generalnie jednak nadal mówie - jesli Cie stać (tzn jesli kogoś stac) to
jasne, ze nie ma kupowac 10 letniego auta. Tylko, ze mimo wszytsko wielu
jeżdzących nowymi autami kupiło je ponad wlasne siły i mozliwości, a nie ma
takiej potrzeby - zwlaszcza rozpatrując to pod kątem ekonomicznym.
Mogą również odezwać sie Ci twierdzący, ze oni muszą mieć sprawne auto w
każdej sytuacji - a ja nadal będe Twierdzil, ze zadbane (technicznie) auto
10 letnie będzie na podobnym poziomie albo lepszym usterkowości jak
zanidbane 2-3 letnie w ktorym sie nic nie robi, bo już na kredyt nie
starczy. Zawiecha stuka, amorki sie skonczyly, opony byle jakiie, klima
"nienabita" ...
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=