  • Data: 2010-02-16 17:37:02
    Temat: Re: C4 Avant TDI
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message
    news:hleh35$1kj$1@inews.gazeta.pl...

    > W większości wypadków jednak mówi sie o wspomnianej ekonomii, a tu już
    > liczby mówią same za siebie.
    > ps. oczywiście, jak kogoś stać na nowe - to dobrze. Nie bede namawiał na
    > stare trupki. Pisze to co pisze do tych, co pieprzą 3 po 3 że stare
    > samochody to nic tylko skarbonki i tyle, po czym zapożyczają sie na 50 tys
    > na 9 lat zeby kupić fiata linea (padło akurat na ten przyklad, bo znam
    > taki przypadek). Tu na grupie też jest sporo tych, co to mają kredyty na
    > nowe samochody, a później cinko piszczą, bo auto miesięcznie kosztuje
    > 2000zł samych kosztów.

    Tu sie z Toba absolutnie zgadzam, jesli kogos nie stac na nowy samochod,
    niech lepiej faktycznie kupi duze i bezpieczne kilkuletnie zamiast malego,
    ciasnego toczydelka, ktore po splaceniu okaze sie mniej warte, niz samych
    odsetek za kredyt oddal bankowi. Chodzilo mi tylko o rozpatrywanie samochodu
    pod katem silnika, bo to akurat najmniejszy problem w wiekszosci.

    Silnik wyremontowac albo kupic drugi zaden problem, jak sam widzisz. Klopot
    w tym, ze wiekszosc 12.5-letnich Audi nie miala za soba latwego zycia i poza
    lataniem czego sie da, dochodzi jeszcze pytanie czy te poduszki, napinacze i
    strefy zgniotu jeszcze wogole tam sa. Chyba jednak lepiej spakowac rodzine w
    gole mondeo, ale miec pewnosc ze byle rowerzysta nie wbije ci pospawanych
    podluznic w kolano.

    Pozdrawiam
    Kamil