-
1. Data: 2010-02-15 20:04:39
Temat: C4 Avant TDI
Od: "cdna" <c...@g...pl>
Witam, potrzebuję dużego i taniego kombi na jakiś czas, będzie musiało
przejechać w miarę bezawaryjnie tak z 30 000. Wpadło mi w oko C4, jest tam
coś na czym można "popłynąć"?
Pozdro
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2010-02-15 20:09:57
Temat: Re: C4 Avant TDI
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "cdna" <c...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hlc5s7$pbh$1@inews.gazeta.pl...
> Witam, potrzebuję dużego i taniego kombi na jakiś czas, będzie musiało
> przejechać w miarę bezawaryjnie tak z 30 000. Wpadło mi w oko C4, jest
> tam coś na czym można "popłynąć"?
> Pozdro
Zakładam ze chodzi ci o A6C4/100C4 Były chyba ze 3 silniki TDi 1.9 90KM 2.5
115KM i 2.5 140KM
Określ się dokladniej.
Ogólnie fajne auta części nie kosztuja kosmicznie dużo a jak trafisz zadbany
egzemplaż to 30kkm nie stanowi problemu.
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)
-
3. Data: 2010-02-15 20:40:36
Temat: Re: C4 Avant TDI
Od: "cdna" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>
Lewis <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał(a):
> Określ się dokladniej.
Konkretnie A6 C4, raczej 2,5TDI bo 1.9 chyba mało spotykane. Głównie chodzi
mi o jakieś pułapki, typu wyjątkowo awaryjny typ silnika czy skrzyni. Jest
dużo ogłoszeń z LPG ale trochę się boję, może niesłusznie?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2010-02-15 20:44:49
Temat: Re: C4 Avant TDI
Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>
W dniu 2010-02-15 20:40, cdna pisze:
> Lewis<lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał(a):
>> Określ się dokladniej.
>
> Konkretnie A6 C4, raczej 2,5TDI bo 1.9 chyba mało spotykane. Głównie chodzi
> mi o jakieś pułapki, typu wyjątkowo awaryjny typ silnika czy skrzyni. Jest
> dużo ogłoszeń z LPG ale trochę się boję, może niesłusznie?
>
2,5TDI 5 cylindrów w rzędzie, najbardziej udane TDI w historii VW :)
Bardzo trwałe, jednak przebiegi tych samochodów najmłodszych już 13
letnich niestety są kosmiczne co też i odbija się na awaryjności.
Niestety lata świetności mają one już za sobą, ale jakbyś trafił na
bezwypadkowy i zadbany egzemplarz to pojeździsz nim jeszcze ładnych parę
latek :)
Pozdrawiam !!
-
5. Data: 2010-02-15 20:48:07
Temat: Re: C4 Avant TDI
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "cdna" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:hlc7vk$4e8$1@inews.gazeta.pl...
> Lewis <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał(a):
>> Określ się dokladniej.
> Konkretnie A6 C4, raczej 2,5TDI bo 1.9 chyba mało spotykane. Głównie
> chodzi mi o jakieś pułapki, typu wyjątkowo awaryjny typ silnika czy
> skrzyni. Jest dużo ogłoszeń z LPG ale trochę się boję, może niesłusznie?
Od około 2 lat ujeżdżam to co w sigu i nie narzekam, Pali sporo ale ma
prawo, z awaryjnością też nie moge powiedzieć, że coś nadmiernie się psuje,
ot tak po prostu się zużywa.
Jeśli chodzi o silnik diesla to owszem 1.9 jest tu za słaby aczkolwiek
zrobić z niego 130KM to da radę. 2.5 115KM to wytrzymały klekot aczkolwiek
wielkiego funu z jazdy też nie sprawia. Bardzo fajnym Silniczkiem jest 2.5
AEL 140KM bardzo często wystepuje z 6biegową skrzynią biegów i napędem
quattro co już jest pełnią szczęścia, ładny egzemplaż z dobrym wyposażeniem
to jednak 17kzł nawet 19kzł.
Podsumowując bardzo fajne auto jak diesel to ten AEL 140KM fajnie by było
quattro ale jak zimą za dużo nie jeździsz to sie nie przyda.
Jak benzynowy silnik to zdecydowanie tylko wersja 2.8 30V ACK, 2.6 pali tyle
co 2.8 a nie jedzie, starszą wersje 2.8 24v tez lepiej sobie darować.
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)
-
6. Data: 2010-02-15 20:51:54
Temat: Re: C4 Avant TDI
Od: "fuen" <fuen@wp[spam].pl>
> Konkretnie A6 C4, raczej 2,5TDI bo 1.9 chyba mało spotykane. Głównie
> chodzi
> mi o jakieś pułapki, typu wyjątkowo awaryjny typ silnika czy skrzyni. Jest
> dużo ogłoszeń z LPG ale trochę się boję, może niesłusznie?
odpusc sobie,
wszystkie te C4 maja ponad 400 tys. km przebiegu
a jednostki napedowe , tudzież skrzynie biegów przy takim przebiegu
beda bardzo awaryjne
-
7. Data: 2010-02-15 21:47:48
Temat: Re: C4 Avant TDI
Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>
W dniu 2010-02-15 20:51, fuen pisze:
> odpusc sobie,
> wszystkie te C4 maja ponad 400 tys. km przebiegu
> a jednostki napedowe , tudzież skrzynie biegów przy takim przebiegu
> beda bardzo awaryjne
Piszesz z praktyki czy tak sądzisz ??
Właśnie że 2,5TDI jeśli był jeżdżony na dużych dystansach to dopiero co
się dotarł porządnie ;)
Pozdrawiam !!
-
8. Data: 2010-02-15 22:29:47
Temat: Re: C4 Avant TDI
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "fuen" <fuen@wp[spam].pl> napisał w wiadomości
news:hlc8kp$elh$1@ns.master.pl...
>> Konkretnie A6 C4, raczej 2,5TDI bo 1.9 chyba mało spotykane. Głównie
>> chodzi
>> mi o jakieś pułapki, typu wyjątkowo awaryjny typ silnika czy skrzyni.
>> Jest dużo ogłoszeń z LPG ale trochę się boję, może niesłusznie?
> odpusc sobie,
> wszystkie te C4 maja ponad 400 tys. km przebiegu
> a jednostki napedowe , tudzież skrzynie biegów przy takim przebiegu
> beda bardzo awaryjne
Jeździłeś ze tak mówisz?
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)
-
9. Data: 2010-02-16 10:21:14
Temat: Re: C4 Avant TDI
Od: "kamil" <k...@s...com>
"Czarek Daniluk" <c...@u...com> wrote in message
news:hlcbtj$3tl$1@newsfeed.net.icm.edu.pl...
> W dniu 2010-02-15 20:51, fuen pisze:
>
>> odpusc sobie,
>> wszystkie te C4 maja ponad 400 tys. km przebiegu
>> a jednostki napedowe , tudzież skrzynie biegów przy takim przebiegu
>> beda bardzo awaryjne
>
> Piszesz z praktyki czy tak sądzisz ??
> Właśnie że 2,5TDI jeśli był jeżdżony na dużych dystansach to dopiero co
> się dotarł porządnie ;)
Bo samochod to przeciez sam silnik. Zawieszenie, buda, plastiki,
przeniesienie napedu - do juz sie nie zuzywa.
Pozdrawiam
Kamil
-
10. Data: 2010-02-16 11:12:55
Temat: Re: C4 Avant TDI
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
news:hldo2d$r4t$1@inews.gazeta.pl...
> Bo samochod to przeciez sam silnik. Zawieszenie, buda, plastiki,
> przeniesienie napedu - do juz sie nie zuzywa.
ale zdajesz sobie sprawe, ze takie auto ma niewiele wspólnego z dzisiejszymi
jednorazówkami gwarancyjnymi, ktorej jeżdza w miare pewnie tylko w okresie
gwarancji.
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka