  • 41. Data: 2015-12-20 18:20:17
    Temat: Re: Brudne powietrze
    Od: "Witold" <r...@w...pl>

    news:n55kli$1pt$1@node2.news.atman.pl...

    > Oczywiście - prawidłowo.

    > Tylko dopóki to faktycznie opał.
    > Jeśli chce palić śmieci, bo na nic innego go nie stać, to znaczy że po
    > prostu NIE STAĆ GO na ten dom i najtańszy piec.
    > Więc ma psi obowiązek albo poszukać innej opcji (z pozbyciem się tego
    > drogiego w utrzymaniu domu włącznie) albo nie grzać W OGÓLE.
    >
    > Tylko taki ma wybór, palenie śmieciami nie wchodzi w jego zakres.

    Są jeszcze mieszkania komunalne, poniemieckie ogrzewane piecami kaflowymi.
    Dokąd maja wyprowadzić się ci ludzie ?
    W Krakowie maja problem z smogiem z powodu ogrzewania mieszkań.
    Dokad mają wyprowadzić się ci ludzie ?
    Jezeli ktos ogrzewa mieszkanie niezgodnie z przepisami to od dyscyplinowania
    jest Straz Miejska/Gminna.

  • 42. Data: 2015-12-20 18:56:55
    Od: "Witold" <r...@w...pl>

    Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > konstytucja gwarantuje wolnosc, rowniez w paleniu w piecu.

    Konstytucja teraz gwarantuje
    tylko to co Kaczynski i pisdzielcy zaakceptuja.
    Jak narazie nie slyszalem aby mówili cos o paleniu w piecu,
    ale jezeli Naród chce smrodzic to oni pewnie to zaakceptuja,
    bo spelniaja zyczenia Narodu.

  • 43. Data: 2015-12-20 19:57:19
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 20.12.2015 o 18:56, Witold pisze:
> [...]
    > Jak narazie nie slyszalem aby mówili cos o paleniu w piecu,
    > ale jezeli Naród chce smrodzic to oni pewnie to zaakceptuja,

    Na razie z tego co piszesz wynika, ze największym pisdzielcem jesteś ty.

  • 44. Data: 2015-12-20 20:33:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20.12.2015 o 18:20, Witold pisze:

    > Są jeszcze mieszkania komunalne, poniemieckie ogrzewane piecami kaflowymi.
    > Dokąd maja wyprowadzić się ci ludzie ?

    Żeby nie grzać śmieciami?
    Noclegownie są ogrzewane na koszt państwa.....

    > W Krakowie maja problem z smogiem z powodu ogrzewania mieszkań.

    Ale smog niekoniecznie jest od palenia śmieci.
    Wystarczy do tego węgiel - ale o tym nic nie pisałem.

    > Dokad mają wyprowadzić się ci ludzie ?
    > Jezeli ktos ogrzewa mieszkanie niezgodnie z przepisami to od
    > dyscyplinowania
    > jest Straz Miejska/Gminna.

    Trenowałem, to nie działa.
    Sąsiada nawiedzali wiele razy, nic nie zdziałałi, a on jak plastik i
    farby palił, tak pali.

  • 45. Data: 2015-12-20 20:34:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20.12.2015 o 18:56, Witold pisze:
    > Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Konstytucja teraz gwarantuje

    Wolność jednostki kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiej
    jednostki.
    Takoż w piecu można śmieciami palić, tylko wtedy, gdy wylot komina masz
    w swoim mieszkaniu i smrodzisz SOBIE i tylko sobie.

  • 46. Data: 2015-12-21 00:07:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciekawe skad ma ten plastik. Zeby palic plastikiem to trzeba miec fabryke plastiku.

  • 47. Data: 2015-12-22 21:31:54
    Od: Leszek Kowalski <k...@o...pl>

    W dniu 2015-12-17 o 17:08, J.F. pisze:

    > Poza tym ogrzewanie z miejskiej EC wcale nie jest takie tanie. Placi sie
    > kilkaset zl co miesiac - takze latem !

    Głupoty gadasz.

    Ja za ogrzanie 40m2 płacę kilkaset złotych, ale ROCZNIE (dokładnie
    500-600zł). Temperatura w mieszkaniu w okolicach 22-23 stopni. Sąsiedzi
    za większe mieszkania płaca proporcjonalnie więcej, ale daleko do tych
    kilku stów miesięcznie...

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 48. Data: 2015-12-22 21:50:22
    Od: <3...@6...215022.invalid> (Tom N)

    Leszek Kowalski w

    > Ja za ogrzanie 40m2 płacę kilkaset złotych, ale ROCZNIE (dokładnie
    > 500-600zł). Temperatura w mieszkaniu w okolicach 22-23 stopni.

    Chopie, 40m2 to najmniejsza łazienka ma...

    --
    'Tom N'

  • 49. Data: 2015-12-23 12:02:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-12-17 o 21:24, Czesław Wiśniak pisze:

    > Wydaje mi się, że w Gliwicach montażysta 2850zł do reki to raczej nie
    > dostaje.

    Masz rację - wydaje Ci się.

    W GMMP jestem praktycznie codziennie, choć tam nie pracuję.
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 50. Data: 2015-12-23 12:51:57
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Masz rację - wydaje Ci się.
    >
    > W GMMP jestem praktycznie codziennie, choć tam nie pracuję.

    Aha i każdy ci się chwali ile zarabia?
    Czytałem jakieś forum pracownicze to podobno tak różowo to nie wygląda,
    ale kłócił się nie będę choć wiadomo, że nawet te 2850 to gówniane
    zarobki :/