  • 31. Data: 2015-12-17 21:59:07
    Temat: Re: Brudne powietrze
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-17 o 17:26, Cavallino pisze:

    > Można kupić kawalerkę z kasy ze sprzedaży domu, cokolwiek, byle nie truć.

    Idiotą jesteś ?
    Stara rudera z piecem węglowym i kominem ma marne szanse na większą
    wartość od kawalerki w bloku.
    A i przy podanej emeryturze właściciela nei będzie stać na czynsz.

    > Na przykład.

    To wypad do jakiejś pipiduwy i nie masz już problemu z brakiem
    czystego powietrza. Powietrze będziesz miał w stu procentach
    ekologiczne z zapachem obornika i sławojki.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2015-12-17 22:06:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17.12.2015 o 21:59, RadoslawF pisze:

    > Idiotą jesteś ?

    PLONK

  • 33. Data: 2015-12-18 04:00:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-17 o 22:06, Cavallino pisze:

    > PLONK

    Na pytanie odpowiedziałeś jak idiota czyli nim jesteś. :-)
    Zamiast kogoś wysyłać na prowincję sam się tam udaj.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2015-12-18 09:55:14
    Od: "Karol" <h...@e...pl>

    > Albo się trochę pouczył i ciężko popracował.....

    Powiedz to sprzątaczce na blokowisku.
    Wcale bym się nie zdziwił, gdyby część z tych sprzątaczek
    miała wyższe wykształcenie.
    Może myślisz, że ci wyuczeni i ciężko pracujący znajdą sposób,
    aby sprzątaczka nie była potrzebna, albo zeby sprzątaczka
    miała pensję w wysokości średniej pensji pracowników.
    A co zrobić z schorowanymi emerytami, którzy nie mają uprzywilejowanych
    emerytur ?

  • 35. Data: 2015-12-18 13:55:13
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 14.12.2015 o 20:03, z pisze:
    > po najniższej linii oporu.

    Po linii najniższego oporu. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 36. Data: 2015-12-18 22:23:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18.12.2015 o 09:55, Karol pisze:

    > Powiedz to sprzątaczce na blokowisku.
    > Wcale bym się nie zdziwił, gdyby część z tych sprzątaczek
    > miała wyższe wykształcenie.

    A co ma wyższe wykształcenie do nauki?
    Teraz taki poziom, że matura z czasów w których ja się uczyłem, była
    więcej warta, o studiach z tamtego okresu nie wspominając.
    Teraz studia to często ersatz zawodówki, więc i praca po niektórych
    wybitnych kierunkach właśnie taka....

> [...]
    > miała pensję w wysokości średniej pensji pracowników.
    > A co zrobić z schorowanymi emerytami, którzy nie mają uprzywilejowanych

    Nie bardzo rozumiem pytania.
    O co biega, chciałbyś, żeby na każdym stanowisku zarabiało się tyle samo?
    I na emeryturze też?
    Nie ma tak dobrze.
    Jakieś zróżnicowanie być musi.

    Ja się z oczekiwania na godną emeryturę już dawno wyleczyłem, tzn.
    uświadomiłem sobie, że na starość będę miał tyle ile do tego czasu
    zarobię, na państwo nie ma co liczyć - przeputa wszystko co dostanie, a
    nawet i więcej.

  • 37. Data: 2015-12-18 23:47:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napisz co robisz a odpowiem czy jestes w stanie w wieku maksymalnie piecdziesieciu
    lat przejsc na prywatna emeryture.

  • 38. Data: 2015-12-20 07:13:28
    Od: "Witold" <r...@w...pl>

    > O co biega, chciałbyś, żeby na każdym stanowisku zarabiało się tyle samo?
    > I na emeryturze też?
    > Nie ma tak dobrze.
    > Jakieś zróżnicowanie być musi.

    I z tego zróżnicowania wynika że jednego stać na gaz do pieca i dobrą
    flaszkę, a drugiego stac tylko na najtańszy piec i palenie najtańszym
    opałem.

  • 39. Data: 2015-12-20 08:17:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20.12.2015 o 07:13, Witold pisze:

    > I z tego zróżnicowania wynika że jednego stać na gaz do pieca i dobrą
    > flaszkę, a drugiego stac tylko na najtańszy piec

    Oczywiście - prawidłowo.

    > i palenie najtańszym
    > opałem.

    Tylko dopóki to faktycznie opał.
    Jeśli chce palić śmieci, bo na nic innego go nie stać, to znaczy że po
    prostu NIE STAĆ GO na ten dom i najtańszy piec.
    Więc ma psi obowiązek albo poszukać innej opcji (z pozbyciem się tego
    drogiego w utrzymaniu domu włącznie) albo nie grzać W OGÓLE.

    Tylko taki ma wybór, palenie śmieciami nie wchodzi w jego zakres.

  • 40. Data: 2015-12-20 15:35:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    konstytucja gwarantuje wolnosc, rowniez w paleniu w piecu. Chcesz zeby nie smrodzil
    to albo kup mu nowy piec i doplac do opalu co jest tansze niz wsadzenie go do
    ogrzewanego wiezienia. Bo danie w wiezieniu wiktu, opierunku i ogrzewania jest
    drozsze.