  • 1. Data: 2015-12-14 12:18:16
    Temat: badanie techniczne w 2016
    Od: "zhbick" <n...@m...pl>

    Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć info odnośnie zmian w badaniach aut na
    Stacjach Kontroli Pojazdów, polegających na tym, że w 2016 roku płacić się
    będzie z góry, bez względu na wynik badania? Rozumiem, że w takich
    przypadkach płacę 150 zł za auto o DMC poniżej 3,5 tony, słyszę że jest coś
    do naprawienia i później po naprawieniu usterki płacę znowu 150?

  • 2. Data: 2015-12-14 12:33:37
    Temat: Re: badanie techniczne w 2016
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-12-14 o 12:18, zhbick pisze:
> [...]
    > takich przypadkach płacę 150 zł za auto o DMC poniżej 3,5 tony, słyszę
    > że jest coś do naprawienia i później po naprawieniu usterki płacę znowu

    potem robisz badania uzupełniające tego co nie przeszło, cennik takowych
    powinien wisieć na każdej stacji. i nie od 2016, tylko od jakichś 15
    lat, bo tyle sie tym interesuje w PL.

    a.

  • 3. Data: 2015-12-14 12:36:53
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-12-14 o 12:33, Artur Miller pisze:

    > potem robisz badania uzupełniające tego co nie przeszło, cennik takowych
    > powinien wisieć na każdej stacji. i nie od 2016, tylko od jakichś 15
    > lat, bo tyle sie tym interesuje w PL.

    Tu na przykład:

    http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Rewolucja-w-badani
    ach-technicznych-samochodow,wid,17803527,wiadomosc.h
    tml

    możemy przeczytać:

    "Dotąd było tak, że jeśli pojazd badania nie przeszedł, odjeżdżało się
    po prostu z kwitkiem. Teraz także będzie się odjeżdżać, ale bez zwrotu
    opłaty."

  • 4. Data: 2015-12-14 12:38:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2015 12:18:16 +0100, zhbick napisał(a):

    > w 2016 roku płacić się
    > będzie z góry, bez względu na wynik badania?

    Zawsze tak było. Czasem można było się dogadać że jak drobiazg do
    poprawki to nie dopłacałeś.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2015-12-14 12:48:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >"Dotąd było tak, że jeśli pojazd badania nie przeszedł, odjeżdżało
    >się po prostu z kwitkiem. Teraz także będzie się odjeżdżać, ale bez

    Tak bylo w praktyce, i zapewne tak bedzie dalej na wielu stacjach.

    Tym niemniej od wielu lat przepisy okreslaja cene za badanie, platna
    niezaleznie od wyniku, w razie negatywnego diagnosta powinien wypisac
    stosowne zaswiadczenie, dopuszczajac pojazd czasowo do ruchu z
    ograniczeniami ... albo i nie dopuszczajac.

    Po naprawie badane jest ponownie tylko to co bylo niesprawne i platne
    wedlug cennika.

    2261
    Prawo sobie, a ludzie sobie ...

    a to chyba nie byl pierwszy taki cennik.

    J.

  • 6. Data: 2015-12-14 15:03:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > takich przypadkach płacę 150 zł za auto o DMC poniżej 3,5 tony, słyszę
    > że jest coś do naprawienia i później po naprawieniu usterki płacę znowu

    A cena to nie 99zł przypadkiem ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2015-12-14 15:29:20
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-12-14 o 15:03, Chris pisze:

    > A cena to nie 99zł przypadkiem ?

    pewnie zagazowany...

    a.

  • 8. Data: 2015-12-14 17:57:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "zhbick"

[...]
    ---
    Bardziej bym się przejmował

    "Ostatnim naszym obowiązkiem będzie posiadanie specjalnego zaświadczenia o
    przeprowadzonym badaniu technicznym, ze wszystkimi jego szczegółami.
    Pieczątka w dowodzie rejestracyjnym przestanie już wystarczać."

  • 9. Data: 2015-12-14 18:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zhbick n...@m...pl ...

> [...]
    > takich przypadkach płacę 150 zł za auto o DMC poniżej 3,5 tony, słyszę
    > że jest coś do naprawienia i później po naprawieniu usterki płacę

    A teraz tak nie było?
    Niestety nie wiem czy coś się zmieniło w tym temcia ale wiem jedno - stacje
    ktore beda wykorzystywały te sytuację będą sukcesywnie tracić klientów.
    Ja bym na taką stację juz nie wrocił...

  • 10. Data: 2015-12-14 18:11:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik zhbick n...@m...pl ...
> [...]
    >stacje
    >ktore beda wykorzystywały te sytuację będą sukcesywnie tracić

    Wypusci sie paru policjantow z niesprawnymi autami, odbierze
    uprawnienia za nieprzestrzeganie przepisow, to nie bedziesz mial
    ucieczki :-)

    J.