  • 71. Data: 2016-01-21 12:37:26
    Temat: Re: Brudne powietrze
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pozyjemy zobaczymy.

  • 72. Data: 2016-01-21 18:17:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21.01.2016 o 12:24, Miroo pisze:

    > Tak mi się sparfrazowało :)
    > Przekraczać dozwoloną prędkość

    Nie ma czegoś takiego.
    A rojenia chorych łbów, że mają prawo coś takiego wprowadzać WBREW woli
    społeczeństwa są bez prawne same w sobie.

    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

  • 73. Data: 2016-01-22 13:42:34
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-01-21 o 18:17, Cavallino pisze:

    > Nie ma czegoś takiego.
    > A rojenia chorych łbów, że mają prawo coś takiego wprowadzać WBREW woli
    > społeczeństwa są bez prawne same w sobie.

    To się nazywa "moralność kalego", a Cavallino to nie to samo co
    społeczeństwo. Ja się bardzo cieszę z ograniczeń prędkości, ponieważ w
    jakimś stopniu chronią mnie i moją rodzinę przed idiotami bez wyobraźni.

    > KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

    Masz na to jakiś skrót na klawiaturze? Autohotkey?

    ps. Ostatnio widziałem jakieś sportowe auto z naklejką "Cavallo". To
    rodzina?

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2016-01-22 20:38:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22.01.2016 o 13:42, Miroo pisze:

    > To się nazywa "moralność kalego", a Cavallino to nie to samo co
    > społeczeństwo. Ja się bardzo cieszę z ograniczeń prędkości,

    I super.
    Ciesz się dalej, ale w zawężonym towarzystwie ciasnych łbów.
    KAPELUSZ PLONK !!!!

  • 75. Data: 2016-01-24 20:35:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Miroo"

> [...]

    społeczeństwo. Ja się bardzo cieszę z ograniczeń prędkości, ponieważ w
    jakimś stopniu chronią mnie i moją rodzinę przed idiotami bez wyobraźni.
    ----
    To nie wystarcza !!! Powinni zabronić w ogóle jazdy