    From: "Witold" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Brudne powietrze
    Date: Sun, 20 Dec 2015 18:20:17 +0100

    news:n55kli$1pt$1@node2.news.atman.pl...

    > Oczywiście - prawidłowo.

    > Tylko dopóki to faktycznie opał.
    > Jeśli chce palić śmieci, bo na nic innego go nie stać, to znaczy że po
    > prostu NIE STAĆ GO na ten dom i najtańszy piec.
    > Więc ma psi obowiązek albo poszukać innej opcji (z pozbyciem się tego
    > drogiego w utrzymaniu domu włącznie) albo nie grzać W OGÓLE.
    >
    > Tylko taki ma wybór, palenie śmieciami nie wchodzi w jego zakres.

    Są jeszcze mieszkania komunalne, poniemieckie ogrzewane piecami kaflowymi.
    Dokąd maja wyprowadzić się ci ludzie ?
    W Krakowie maja problem z smogiem z powodu ogrzewania mieszkań.
    Dokad mają wyprowadzić się ci ludzie ?
    Jezeli ktos ogrzewa mieszkanie niezgodnie z przepisami to od dyscyplinowania
    jest Straz Miejska/Gminna.